ukasz Opublikowano 24 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 Silnika nie udało mi się wyjąć, bo ukręciły się dwie z czterech śrub mocujących... chyba nie w charcie bo chart posiada takie 2 chybaze w gsxf ;)ps jak cos to sluze pomocna wiedza na temat charta :-) Hmm... po dwie z każdej strony... jedna u góry, jedna na dole... chyba, że jedna nie była od silnika :D Zerwał się gwint na dwóch z prawej strony. Macie jakieś patenty co z tym zrobić? Tam jest tak mało miejsca, że nawet piłką do metalu nie dojdę chyba :D Najlepiej by było, gdyby się obeszło bez cięcia tych bolców z silnika :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 A ja zawsze myślałem, ża chart ma silnik zamonotwany dwiema śrubami na przetyk :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 24 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 A ja zawsze myślałem, ża chart ma silnik zamonotwany dwiema śrubami na przetyk :D Może i ma, co ja tam wiem :D To pewnie ta u góry będzie... a ta na dole nie wiem w takim razie od czego... ale też się ukręciła :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 no chart ma 2 zwykle srumy M8 na przetyk poprostu wyjm reszte sruby :D pewnie jest juz "odkrecona " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 24 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 no chart ma 2 zwykle srumy M8 na przetyk poprostu wyjm reszte sruby :buttrock: pewnie jest juz "odkrecona " Aaa, no właśnie to dużo wyjaśnia... w takim razie... niestety... ukręciłem obie nakrętki :D 8O :D :D W razie czego, nie ma problemu z kupnem takich śrub?? Pytam na wypadek, gdyby trzeba było ciąć :buttrock: Bo wyjać się nie da - nakrętki się zblokowały, można nimi kręcić do woli i nic się nie dzieje ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 w kazdym ze srubkami dostaniesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 25 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 :oops: :oops: :oops: Już wszystko ok, silnik wymontowany, chart rozmontowany niemal doszczętnie... pozostała rama z tą puszką po środku i większosć kabli......mam tylko problem z wyjęciem wahacza - odkręciłem z obu stron nakrętki mocujące oś, ale ona sama ni za cholerę nie daje się stamtad wybić :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 odkręciłem z obu stron nakrętki mocujące oś, ale ona sama ni za cholerę nie daje się stamtad wybić pewnie sie zapiekło ja wachacza w swoim nie ruszalem :D sprobuj wd 40 prysnac i wtedy przez drewienko wybic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.