Skocz do zawartości

Suzuki GSX R 1000 K5 - warto kupić ??


Rekomendowane odpowiedzi

Czesc !

GSX-R 1000 K5 kupilem w kwietniu. Wczesniej przez 4 lata jezdzilem Hayabusa a jeszcze wczesniej R1 i V-Maxem.

K5 to motocykl bardzo mocny ale oddaje ta moc stopniowo. Ma silny dol i od 3000 obr. juz ciagnie rowno. Silnik jest na tyle elastyczny z racji duzego momentu obrotowego ze 6 bieg mozna wlaczyc od 60km/godz.

(bez szarpania) i przyspiesza do 299km/godz. Osiaga na 5 biegu licznikowe 299km/godz i nadal przyspiesza. Wedlug niemieckiego Motorrada fabryczne egzemplarze osiagaly 299km/godz. na pomiarach predkosci fotokomorka.

Porownujac wrazenia z jazdy K5 i Hayabusa:

- znacznie poreczniejszy bo ok. 52 kg lzejszy :-) od hayaby

- wieksza zwrotnosc, pochylenie oraz lekkosc przerzucania w zakretach

- przyspieszenia takie jak w hayabusie :-) a w przedziale 120- 180km/godz. lepsze

- w Hayabusie troche wieksza predkosc max. o ok. 10km/godz.

- na 1 biegu K5 ciagnie do 160 km/godz. (Haya do 140)

- K5 jest niestety znacznie mniej stabilny od Hayabusy przy duzych predkosciach - tak od 250km/godz.

- Na K5 znacznie bardziej niz w Hayabusie czuje sie predkosc: 280km/godz. na Hayabusie przez dluzszy czas jest do zniesienia a w K5 to b. trudne :(

- znacznie lepsze hamulce w K5 niz w Hayabusie :lol: . Mimo to zalozylem w swoim K5 przewody hamulcowe o stalowym oplocie

- spala troche wiecej benzyny niz Hayabusa srednio o 1-1,5l/100km :(

Moze to troche dziwne ale w K5 jest dla mnie wygodniejsza pozycja jazdy niz w Hayabusie i mniej sie mecze na dluzszych trasach - mniejsza odleglosc kierownicy od siedzenia i mniej ugiete nogi.

Mozna juz do K5 dokupic zestaw na podtlenek azotu lub zestaw turbo ale to chyba przesada.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc !

GSX-R 1000 K5 kupilem w kwietniu. Wczesniej przez 4 lata jezdzilem Hayabusa a jeszcze wczesniej R1 i V-Maxem.

K5 to motocykl bardzo mocny ale oddaje ta moc stopniowo. Ma silny dol i od 3000 obr. juz ciagnie rowno. Silnik jest na tyle elastyczny z racji duzego momentu obrotowego ze 6 bieg mozna wlaczyc od 60km/godz.

(bez szarpania) i przyspiesza do 299km/godz. Osiaga na 5 biegu licznikowe 299km/godz i nadal przyspiesza. Wedlug niemieckiego Motorrada fabryczne egzemplarze osiagaly 299km/godz. na pomiarach predkosci fotokomorka.

Porownujac wrazenia z jazdy K5 i Hayabusa:

- znacznie poreczniejszy bo ok. 52 kg lzejszy :-) od hayaby

- wieksza zwrotnosc' date=' pochylenie oraz lekkosc przerzucania w zakretach

- przyspieszenia takie jak w hayabusie :-) a w przedziale 120- 180km/godz. lepsze

- w Hayabusie troche wieksza predkosc max. o ok. 10km/godz.

- na 1 biegu K5 ciagnie do 160 km/godz. (Haya do 140)

- K5 jest niestety znacznie mniej stabilny od Hayabusy przy duzych predkosciach - tak od 250km/godz.

- Na K5 znacznie bardziej niz w Hayabusie czuje sie predkosc: 280km/godz. na Hayabusie przez dluzszy czas jest do zniesienia a w K5 to b. trudne :)

- znacznie lepsze hamulce w K5 niz w Hayabusie :lol: . Mimo to zalozylem w swoim K5 przewody hamulcowe o stalowym oplocie

- spala troche wiecej benzyny niz Hayabusa srednio o 1-1,5l/100km :)

Moze to troche dziwne ale w K5 jest dla mnie wygodniejsza pozycja jazdy niz w Hayabusie i mniej sie mecze na dluzszych trasach - mniejsza odleglosc kierownicy od siedzenia i mniej ugiete nogi.

Mozna juz do K5 dokupic zestaw na podtlenek azotu lub zestaw turbo ale to chyba przesada.

Pozdrawiam[/quote']

 

 

o i o taka opinie mi chodzilo ;)

jesli nikt kto mial rownie dobra stycznosc z K5 co busaart nie wylozy tutaj argumentow przeciw to bede musial podziekowac busaart'owi za przypieczetowanie decyzji kupna K5 :mrgreen:

 

 

 

Mozna juz do K5 dokupic zestaw na podtlenek azotu lub zestaw turbo ale to chyba przesada.

turbo hmmm :)

 

jedyne co to teraz musze szukac egzemplarza w zajefajnym stanie.

 

dzieki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a!ntek skond masz takie informacje ze w K5 pekaja ramy ??

Tez mi sie cos obilo o uszy i bodajze ktos to pisal na forum i wrzucal zdjecia...

Odzież, części i akcesoria do motocykli, skuterów i ATV

Wszystkie marki w jednym miejscu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam K4 i łoje Busse że trzeszczy na przyśpieszenie dopiero powyżej 290 zaczyna sie zmiana i Busa idzie dalej K5 miałem przyjemność sie przelecieć jest jeszcze większą dzidą myśle że obecnie najlepiej dopracowany super sport.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

quake z nowej soli blisko mamy jak by co :notworthy:

poczytam o tych pekajacych rama bo to ciekawy temacik - mimo to nie odstraszylo mnie to od zakupu. :mrgreen:

Jest juz w kioskach listopadowo-grudniowy FastBike a w nim dokladny opis i test K5 -polecam.

tak wiem dzieki, juz nabylem :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jeśli idzie o pękające ramy to powiem że nowa R1 2005 jak koleś wywalił dzwona rama popękała dokładnie tak jak ta z K5 która pokazono na ówczesnych zdjęciach. Osobiście uważam że komentarz i plotka ze w K5 pękają wyjątkowo szybko ramy, jest oszczerstwem bo ukazało sie dokładnie w czasie gdy pojawiły sie K5 wiadomym jest że nie było dla niej konkurencji. obecnie w klasie super sportów taka idzie oszczedność wagi ze ramy muszą być coraz cieńsze i będą pękać przy dzwonach o to dotyczy całej wielkiej czwórki, wszystko.

Jeśli zaś idzie o latanie na moto w sezonie zapraszam Cie Ru_Ziolo :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...