sql Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 witam,jako, że sprzęgło zaczyna mi się powoli kończyć, przyszedł czas na wymianę.przy 32kkm wymieniałem sprężyny i tarcze na EBC SRC,teraz zrobiłem następne 30kkm i rozebrałem sprzęgło.przekładki lekko fioletowe - choć bez zwichrowań.pomierzyłem tarcze i sprężyny i wyszło, że są na granicy "service limit", ale mam pewną wątpliwość.otóż nie był to zwykły zestaw EBC, tylko EBC SRC (street racer clutch) - i nie wiem, czy przypadkiem nie było tam różnicy w grubości tarcz i sprężyn.bo charakterystyka pracy była troszkę inna, niż na oryginalnym sprzęgle.czy ktoś się orientuje, jaka jest różnica między ERB SRC, a zwykłym EBC, ew. oryginałem.nie pomierzyłem tarcz i sprężyn przed poprzednią wymianą - więc nie wiem, czy różniły się grubością od oryginału.zamówiłem narazie przekładki, ale nie chcę 2x rozkładać sprzęgła - jak się okaże, że także tarcze i sprężyny były do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.