marknt Opublikowano 11 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2005 no , niestety musisz zdjąć przynajmniej pokrywę zaworów i sprawdzić położenie rozrzadu ( na razie tylko demontaz baku) i jak szystko dobrze , to pózniej niestety , głowicę (demontaż silnika z ramy) , i jak pisałem mogą być upalone zawory ssące. Masz czas ,idzie zima. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 zeby zdjac glowice silnika sie nie wyciaga ja nie wyciagalem a mam ciasniejsza rame od 600 Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marknt Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 zeby zdjac glowice silnika sie nie wyciaga ja nie wyciagalem a mam ciasniejsza rame od 600 a to dobra rada , ja nawet nie próbowałem , muszę zrobić takie doświadczenie , a nuż jak włoże i coś nie odpali. Ale nie żałuje , przynajmniej wyczyściłem to i owo , nasmaruję przy skręcaniu , linki , hamulec ,itd. . Przy zdejmowaniu silnika , a propo należało też zdemontować UNITRAC ( 1 sworzeń ) , gdyż trzyma na tej samej śrubie co silnik, można posmarować łożysko igiełkowe ( u mnie roz....ne) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 do lozysk nie dojdziesz tam sa tulejki a lozyska sa w innym miejscu na laczeniu z amorkiem Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiwyKLR Opublikowano 14 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 mam manuala od 600 ale po Niemiecku :| Skąd ściągnąć tego "manuala"??Robie wszystko żeby tylko nie rozbierać silnika :? Dodam że motor na początku roku miał remont, wymieniony został tłok, pierścienie, rozrząd, napinacz itd...Wątpie żeby to była wina rozrządu :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 sciaglem z mula ale bardzo powoli szlo .. najgorzej ze masz ten gaznik od innego moto bo moze to przez niego by klopot ale zeby sprawdzic zawory silniak sie nie wyciaga zreszta poco jak srzynia pracuje a moze masz czujnik w stopce uszkodzony albo cos sie poprostu nie styka w ukladzie zaplonowym najlepiej bylo by wymienic caly uklad zaplonowy na 100% sprawny no ale z kad go wziac :/ Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiwyKLR Opublikowano 14 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 Jak kupiłem kawe poprzedni właściciel dał mi orginalny gaźnik,ma rozwaloną membrane, dzisiaj zamówiłem membrane i jutro jak przyjedzie będę kombinował dalej z gaźnikiem od Kawasaki.Czujnika w stopce nie mam :P komuś się to urządzenie popsułu lub nie podobało :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyss Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 witam spróbuj może jeszcze sprawdzić to zasilanie, czyli jak podpowiadali poprzednicy: - czy jak go przekopiesz/ pociągniesz to czy świeca jest mokra - sprawny układ zasilania/ iskra musi być mocna i niebieska- 1/2 strzykawki paliwa koniecznie bezpośrednio do cylindra / powinien na chwilę zagadać jeżeli zagada no bedziesz trochę bliżej:sprawdzić zasilanie/zawory bo przecież zapłon w masz CDI i albo działa albo nie - przestawić się nie może- jeżeli nie - złóż do kupy i sprzedaj jako uszkodzony , naprawdę bedzie to lepsze wyjście niż grzebanie przy nim i dalsze inwestycje które i tak daleko Cię nie zaprowadzą. Dywagując dalej: klr ma trochę skomplikowany rozrząd i dość często spotykaną ułomnością jest defekt napinacza łańcucha rozrządu ( pęka sprężyna i wyłamuje się krótki gwint śruby napinacza w wąskiej pokrywie bocznej) wtedy "nasi" rodacy zaspawują go na stałe, łańcuch jest max naprężony a czas użytkowania takiego rozrządu mierzony w tygodniach. Mówiąc skomplikowany - masz dwa łańcuchy z napędem wałka wyrównoważąjącego/ wymiana całości i poprawne ustawienie kół/wałków koszmarne pieniądze i droga przez mękę. Domyślając się podobnych patentów to samo dzieje się z głowicą ( brak regulacji - koniec zaworów i dobicie walków rozrządu). Zresztą jak zdejmiesz lewą kapę silnika i sciągniesz koło zam. zobaczysz wszystko. ps. skręć dobrze i zaizoluj te obcięte przewody od wyłącznika stopki , a i wszystko zrobisz przy silniku łącznie z demontażem cylindra bez wyjmowania go z ramy - sprawdzone. ....ale jednak niestety wszystko wskazuje na to że trafiłeś na mocną " rzeźbę" na którą to klr jest mocno podatny także zamiast zakopywac się w nim weż to po prostu złóż i opchnij.. dobra rada starszego kolegi. choć swojego klr '86 przy którym robiłem po kolei prawie wszystko i kląłem wspominam do dziś miło.... pzdr. pawelblacktdm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 moze i nie taka rzezba tylko gaznik zmieniony dziwne ze w ogole palil :roll: ale i bez membrany powinien zapalic ja w swojej 650 zle zlozylem iglice ktora steruje membrana i palil od 1 tylko jak dotklem manety to gasl nie wiem co trudnego w ustawieniu walkow balansowych i rozrzadu wszedzie masz znaki a sam silnik slynie z prostoty i niezawodnosci w Ameryce zarowno polnocnej jak i poludniowej to jeden z najpopularniejszych turystycznych enduro uzywany prez wojsko i policje jest nawet wersja diesel .Osobiscie gdybym szukal nowego turystycznego enduro taniego w utrzymaniu wybral bym KLR 650 w wersji USA czyli europejska do 95 ale z 2 strony mialem kontakt z KLR 600 ale rzezba masakryczna koles zdjal silnik bo jego byl zajezdzony mial zalozyc 2 ale nie udalo mu sie zalatwic wiec wstawil ten stary ale wymienil lancuch rozrzadu i niestety mimo usilnych prob nie udalo sie go odpalic a sprawdzane byl gaznik i ustawienie rozrzadu to bylo w lipcu do tej pory nie wiem co sie dalej stalo z moto bo nie mam kontaktu z kolesiem no ale ten model byl w stanie skrajnego wykonczenia instalacja elektryczna poprzecina i poklejona pod pokrywa alternatora kable mialy pouszkadzane izolacje ,byly posztukowane wiec pewnie w tym modelu poszedl ukald zaplonowy chociaz iskra byla czasem co ktores kopniecie zaskakiwal na pare obrotow i gasl najdziwniejsze ze do momentu wyjecia silnika nie bylo z nim problemow Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyss Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 a sam silnik slynie z prostoty i niezawodnosci w Ameryce zarowno polnocnej jak i poludniowej to jeden z najpopularniejszych turystycznych enduro zakladając że klr ma taki prosty silnik to chyba silnik XT należało by rozpatrywać w kategorii cepa .... ale rzeczywiście marines i inne jankesy używają tego w wojsku i coś w tym chyba jest ' date=' bo mimo najbardziej skomplikowanej konstrukcji ze wszystkich enduro kl. 600 lat 80 tych klra jeździ najfajniej a sprawny silnik pięknie oddaje moc .... dopóki oddaje, niestety nie jest idiotoodporna i wymaga ręki dobrego mechanika a nie kowala. wybral bym KLR 650 w wersji USA czyli europejska do 95 sam takiego szukam w dobrych pieniądzach... pzdr. paweł blacktdm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 niestety zolci po 95 oszpecili KLR wypuszczane na europe ale Hamerykance zostali przy niezmienionym nadwoziu i chyba lekkozmienionym silniku a dlaczego skomplikowany ?? bo chlodzony ciecza :?: czy ze DOHC :?:dodatkowo http://wyprawy.onet.pl/3821,512,1096169,ek...ekspedycja.html ;) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiwyKLR Opublikowano 15 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 witam / iskra musi być mocna i niebieska No i tutaj też się zastanawiam bo wydaje mi się że w simsonie miałem lepszą iskre :? Nie bardzo mam ochotę sprzedawać ten motocykl , fajnie mi się na nim jeździ a za uszkodzony nikt mi nie da zbyt dużo ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyss Opublikowano 15 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 a dlaczego skomplikowany ?? bo chlodzony ciecza :?: czy ze DOHC :?: no tak to się u nas podobno przyjęło.. a proszę pamiętajmy nie dyskutujemy o wyższości sera ementalera nad edamskim tylko jak tu cos pomóc w konkretnej sytuacji Siwy - skoro iskra jest, słaba bo słaba to załóż dobrą świecę zmniejsz jej odstęp pomiędzy elektrodami, wstrzyknij trochę paliwa do cylindra i spróbuj odpalić.. i pisz co i jak pzdr. pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiwyKLR Opublikowano 15 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 no tak to się u nas podobno przyjęło.. a proszę pamiętajmy nie dyskutujemy o wyższości sera ementalera nad edamskim tylko jak tu cos pomóc w konkretnej sytuacji Siwy - skoro iskra jest' date=' słaba bo słaba to załóż dobrą świecę zmniejsz jej odstęp pomiędzy elektrodami, wstrzyknij trochę paliwa do cylindra i spróbuj odpalić.. i pisz co i jak pzdr. pawel[/quote'] Jedyne co zrobiła to porządnie strzeliła w tłumik :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyss Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 no czyli jakiś zapłon jest :notworthy: więc dalej po kolei: -rozrząd, sprawdzić czy się nie przestawił i w jakim stanie są koła, tu będzie Ci potrzebna serwisówka, ściągnij pokrywę klawiatury i lewą kapę silnika wraz z kołem magnesowym ( potrzebny bedzie ściągacz). Interesuje cię tylko jeden łańcuch rozrządu - najdłuższy. W serwisówce będziesz miał szkic z wytyczonymi liniami prostymi wg znaków na kołach - porównaj to ze swoimi ustawieniami w silniku. Aha - zwróć uwagę na impulsator i jego zasilanie - mała kostka/czujnik umieszczona na linii pracy koła magnesowego. -oryginalny gaźnik !!!!- diagnoza stanu ist. zapłonowej- diagnoza stanu głowicy pisząc powyższe wydaje się to proste, ale mimo wszystko nie namawiam do samodzielnego grzebania - zleć to komuś lub poproś o pomoc kogos bardziej doświadczonego, jest tyle haczyków po drodze a będziesz to robił 1 raz jak się domyślam..... - Twój problem jest dośc duży a rozwiązanie może bardzo proste tylko trzeba uwaznie patrzeć. Nitomen jakby co to mnie popraw pzdr. paweł blacktdm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.