Skocz do zawartości

Filtr w dt


JaJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy po zmianie wydechu na przelotowy warto zrobic wiekszy wlot powietrza do gaznika?? w dt 125 lc2 jest filtr rozkrecany od gory, sciaga sie 1 polowe, pomyslalem nad tym zeby wlasnie ja sciagnac a sam filtr powietrza z plastkiem ktory go dociska(wew) przykrecic zasikami bez gory zeby dostawal wiecej powietrza ale byl filter a nie jazda bez filtra albo na stodku :) co to tym myslicie?/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie musze tak zrobilem (niee dalem wiekszych dysz) tylko regulowalem gaznik, ale dlawi go przy 9-10 obr, chcialem sie upewnic czy wlasnie wina tego ze dostaje za malo paliwa wiec dalem ssanie i efet byl taki ze zamkala licznik, niee wiem jak jest z iglica ale chyba jest na najbardziej ekonomicznym poziome, jak myslisz podniesiene jej cos da??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA w sowojej DT 125 85 rok zmienił tylko koncówke wydechu, ustawiłem dobrze zawór wydechowy bo nie otwierał sie do końca i wyregulowałem gaźnik. nic innego nie robiłem i nawet nie zaglądałem czy sa inne blokady ale wydaje mi sie że nie było. Pozatym starszych sprzętów praktycznie nie blokowali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...