piterq1991 Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Nie wiem może od kx 125 z lat ' 91 powinien podejść pod względem wymiarów i łączenia przy cylindrze. Ale nie jestem pewien. Z tego roku wiele gratów pasuje silnikowych oraz z wyglądu bo przecież plastiki są te same.Pewien kolo na allegro miał całego kx nie dawno na części to sie spytaj za ile chce. Może jeszcze od kmx pod pasujesz ale nie patrzyłem na foty. ALe przez tłumik od kx może ci się zmienić charakterystyka i inne ja sie nie znam ale ktoś kiedyś na 4um mówił, że tłumik jest spasowany pod model jakoś tak. Szukaj na eBay-ach tam jest węecej części do kdx-ów niż u nas pozdro. http://bikepics.com/pictures/989218/ http://bikepics.com/pictures/235370/ Tu foty porównawcze. P.S Jeśli można spytać co zrobiłeś z dyfuzorem, że musisz kupywać nowy?Poprzedni właściciel miał drobny wypadek chyba. Dyfuzor jest troche powyginany i troszkę pęka. Chem kupić żeby nowy właściciel nie musiał juz sie z tym meczyc :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BenyWzG Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Witam! mam pytanko czy KDX 125 91rok wychodziło w kolorze Niebieskim?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 http://bikepics.com/pictures/072846/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BenyWzG Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 dzieki!! co to za wersja SR?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolb123 Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Aaaa wiem o co CI chodzi. Zobaczyłeś na allegro ktoś wystawił pare godzin temu. Ale sr chyba się niczym nie różniły, słyszałem że części pasują od zwykłej wersji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterq1991 Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Z tego co się orientuje to wersje sr miały tradycyjne zawieszenie na przodzie a nie USD. Reszta się niczym nie różniła(podkreślam, że z tego co ja wiem :banghead: ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BenyWzG Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 TAK TAK taka niebieska za 2700zł wersja Sr ale czy nie za tanio?? A moze bez papierow?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Z tego co się orientuje to wersje sr miały tradycyjne zawieszenie na przodzie a nie USD. Reszta się niczym nie różniła(podkreślam, że z tego co ja wiem :biggrin: ).http://bikepics.com/pictures/072846/ z tego zdjęcie wynika, że to co mówisz nie od końca jest prawdą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterq1991 Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 To jednak się myłilem :biggrin: Mam serwisówkę wersji SR i właśnie w nij bylo tylko zawszenie tradycyjne nie USD :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Też się zainteresowałem tym kdx'em, dzwoniłem do faceta, najpierw odebrał jakiś dzieciak i nie mogłem się z nim dogadać, potem dał ojca i dowiedziałem się, że moto jest ze Szwajcarii, ma do niego jakąś "czystą" fakturę, tzn. nie ma w niej wpisanych danych kupującego i dowód rejestracyjny. Nie wiem nic o papierach celnych, jeśli ktoś wie jakie trzeba mieć papiery, żeby zarejestrować moto ze Szwajcarii to niech napisze. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BenyWzG Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 UUU dowiedziałem sie ze niema papierow celnych zadnych:( czy jest mzoliwos ze pojade na celne i zalatwie papiery?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 (edytowane) Cze mam problem z moim KDXem, mianowicie jest jak było, tzn. nie chce mi sie wkręcić na obroty, dochodzi to pewnych obrotów i zaczyna przerywać jakby brakowało iskry. Jak jade na równym gazie to też czuje takie delikatne przerywanie, jak przyspieszam to jest ok. ale dojdzie to tych pewnych obrotów myśle ze ok 7-8tys. i klapa. Posprawdzałem już przewody, wtyczki, przełączniki, wymieniłem przewód wysokiego napięcia, świece i na moje oko wszystko jest ok. Nie mam pojęcia za co się zabrać, doradzcie coś, czy to może być moduł, już nie mam pomysłów na to. Dodam że wszystko zaczęło sie po wstawieniu tulei i wymianie tłoczka. Edytowane 28 Sierpnia 2007 przez Damiano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M512651 Zna ktos moze tego kdx'a powyzej ? W sensie - czy ktos juz go ogladal ? Znajomy jest zainteresowany. Patrzac na zdjecia to wyglada to jakby teren widzial tylko na zdjeciach albo ktos mial bardzo duzo wolnego czasu na obklejanie motoru. Opony raczej sugeruja,ze z terenu to on widzial polne drozki - moze specjalnie takie zalozone ? Za wszelkie info - z gory dzieki. Pozdro :flesje: Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterq1991 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 moto o ile sie nie mylę to krzyska z forum http://forum.motocyklistow.pl/krzysiek-1234-m5239.html :flesje: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Dzisiaj zabrałem się za moją Kawe, wyczyściłem dokładnie gaźnik, odkręciłem pokrywe iskrownika, i zobaczyłem tam olej cały iskrownik był w oleju, odkręciłem wszystko i są tam 3 takie małe otworki około wału i wydaje mi sie że to nimi leci ten olej, chociaż na dole simmeringu tez było widać. To jest chyba mieszanka, która wycieka ze skrzyni korbowej. Nie wiem czy w tych otworkach coś ma być, aha i czy simmernig można wyjąć bez problemów bo tam jest taka warga, jakby można było go włożyć tylko od środka, chociaż powinien wyjść od tej strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.