ArturS Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Mam pytanie czy ma ktoś z was może na zbyciu końcówkę tłumika (mam przelotową a szukam cichej oryginalnej) do KDX 125?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterq1991 Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Witam Mam zamiar wybebeszyć swój dyfuzor. Wie ktoś co tam i w którym miejscu jest do wycięcia? Bo nie chcem go rozcinać parę razy. I czytałem, że po wybebeszeniu trzeba wyregulować gaźnik. Byłbym wdzięczny jakby ktoś mi to wytłumaczył bo jestem w tym zielony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k_smart Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Witam Mam zamiar wybebeszyć swój dyfuzor. Wie ktoś co tam i w którym miejscu jest do wycięcia? Bo nie chcem go rozcinać parę razy. I czytałem, że po wybebeszeniu trzeba wyregulować gaźnik. Byłbym wdzięczny jakby ktoś mi to wytłumaczył bo jestem w tym zielony. Tniesz gruche w najgrubszym miejscu, tak aby było coś widać. Oczywiście od strony cylindra, to nic nie będzie widać. U mnie w KDX po rozcięciu dyfuzora okazało się, że nic tam w środku nie ma :icon_mrgreen: ale ja miałem wersje bez blokad. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterq1991 Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Jeszcze mam pytanie jedno odnośnie dyfuzora. Czytałem że po jego wybebeszeniu trzeba zmienić dysze w gaźniku. Czy to prawda? Czy wystarczy go tylko wyregulować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Jak ja bebeszylem w mtxie to tylko regulacja gaznika i rura :icon_rolleyes: Wiec mysle ze nie trzeba zmieniac dyszy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterq1991 Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Aha, to teraz spokojnie można ciąć. Mam nadzieje że polepsza się osiągi mojego kdx'a. Dzięki za odp :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterq1991 Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 (edytowane) Jednak dyfuzor był oryginalnie wybebeszony :crossy: Mam jeszcze dwa pytania. 1. Mam zębatki 12/49 i mój KDX jedzie max 104km/h czy to nie za mało? Na 5 biegu dochodzi do 90 a na 6 tylko 10km/h. Czy tak powinien iść czy lepiej? 2. To dotyczy amortyzatora tylnego. W jaki sposób skręcić sprężynę, bo po regeneracji zluzowali ją. I teraz tył jest za nisko. Edytowane 22 Maja 2007 przez piterq1991 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lon_91 Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 (edytowane) Mój KDX na przełożeniu 12-51 jechał 120 po drodze (na oponach kostkach) (każdy bieg po 20 chyba ze jakoś mocno naprawdę dociągnąłem to więcek:))Teraz mam przełożenie 12-52 i jedzie mi 105-110 (na kostkach) ale za to lepiej idzie z 2 na koło :wink: teraz mam tak jak na poczatku ze kazde 4 biegi po 20 lub troche wiecej i jak wkładam 5 to 90 potem 6 do 105-110 Edytowane 23 Maja 2007 przez lon_91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterq1991 Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 No to mój coś słabiej idzie. U ciebie zębatki bardziej na moc ustawione i idzie lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k_smart Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 Jednak dyfuzor był oryginalnie wybebeszony :biggrin: Mam jeszcze dwa pytania. 1. Mam zębatki 12/49 i mój KDX jedzie max 104km/h czy to nie za mało? Na 5 biegu dochodzi do 90 a na 6 tylko 10km/h. Czy tak powinien iść czy lepiej? 2. To dotyczy amortyzatora tylnego. W jaki sposób skręcić sprężynę, bo po regeneracji zluzowali ją. I teraz tył jest za nisko. To tak jak u mnie- też był pusty w środku ;] Mój na zębatkach 12/52 jechał max 110km/h na prostej (z górki troche wiecej). Na 5 biegu wskazówka pod 100 podchodziła.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 To mój KDX zamyka budzik tylko nie wiem jakie ma przełożenie bo nie liczyłem, ale musze to zmienić bo na 4 ma 90, 5 to już ok 115 a 6 to już prawie nie używam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterq1991 Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 no to widzę że z moim coś nie tak. Kto ma jakieś sugestie co do tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 To może masz przełożenia na moc i dlatego ci mniej leci, lub sprawdź kompresje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 dokladnie wszystko zalezy od stanu technicznego silniczka no itez wagi kierowcy pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterq1991 Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Właśnie też mi się zdaje że to wina silnika. Z tego co wiem to ponad rok tłok nie wymieniany. Jak tylko odbiorę prawko to lecę sprawdzić kompresje. A waga to raczej nie duża bo 75kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.