Skocz do zawartości

Kawasaki KDX 125/200/250


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Witam

 

Mam zamiar wybebeszyć swój dyfuzor. Wie ktoś co tam i w którym miejscu jest do wycięcia? Bo nie chcem go rozcinać parę razy. I czytałem, że po wybebeszeniu trzeba wyregulować gaźnik. Byłbym wdzięczny jakby ktoś mi to wytłumaczył bo jestem w tym zielony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam zamiar wybebeszyć swój dyfuzor. Wie ktoś co tam i w którym miejscu jest do wycięcia? Bo nie chcem go rozcinać parę razy. I czytałem, że po wybebeszeniu trzeba wyregulować gaźnik. Byłbym wdzięczny jakby ktoś mi to wytłumaczył bo jestem w tym zielony.

 

Tniesz gruche w najgrubszym miejscu, tak aby było coś widać. Oczywiście od strony cylindra, to nic nie będzie widać. U mnie w KDX po rozcięciu dyfuzora okazało się, że nic tam w środku nie ma :icon_mrgreen: ale ja miałem wersje bez blokad. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak dyfuzor był oryginalnie wybebeszony :crossy:

Mam jeszcze dwa pytania.

 

1. Mam zębatki 12/49 i mój KDX jedzie max 104km/h czy to nie za mało? Na 5 biegu dochodzi do 90 a na 6 tylko 10km/h. Czy tak powinien iść czy lepiej?

 

2. To dotyczy amortyzatora tylnego. W jaki sposób skręcić sprężynę, bo po regeneracji zluzowali ją. I teraz tył jest za nisko.

Edytowane przez piterq1991
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój KDX na przełożeniu 12-51 jechał 120 po drodze (na oponach kostkach) (każdy bieg po 20 chyba ze jakoś mocno naprawdę dociągnąłem to więcek:))

Teraz mam przełożenie 12-52 i jedzie mi 105-110 (na kostkach) ale za to lepiej idzie z 2 na koło :wink: teraz mam tak jak na poczatku ze kazde 4 biegi po 20 lub troche wiecej i jak wkładam 5 to 90 potem 6 do 105-110

Edytowane przez lon_91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak dyfuzor był oryginalnie wybebeszony :biggrin:

Mam jeszcze dwa pytania.

 

1. Mam zębatki 12/49 i mój KDX jedzie max 104km/h czy to nie za mało? Na 5 biegu dochodzi do 90 a na 6 tylko 10km/h. Czy tak powinien iść czy lepiej?

 

2. To dotyczy amortyzatora tylnego. W jaki sposób skręcić sprężynę, bo po regeneracji zluzowali ją. I teraz tył jest za nisko.

 

To tak jak u mnie- też był pusty w środku ;]

 

Mój na zębatkach 12/52 jechał max 110km/h na prostej (z górki troche wiecej). Na 5 biegu wskazówka pod 100 podchodziła.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...