Zbig Opublikowano 25 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 Automatic Transmision Fluid czyli po naszemu olej do skrzyn automatycznych. Czy ktos to stosuje np do ETZ. Slyszalem ze ma zbawienny wplyw na zgrzyty czy kleszczenia. Ja mam Hipol i niby jest ok ale olej musi sie troche rozgrzac jak jest zimny to sprzeglo lekko ciagnie i biegi wchodza opornie. Podobno przy ATF ie to nie wystepuje. Czekam na opinie ludzi ktorzy to stosuja a nie wypowiedzi typu lej co fabryka zaleca. Pzdr 4 all. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 25 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 czeeeee No ja to stosuje .. tyle tylko ze w Junaku :) i raczej nie z powodu ciągnięcia sprzegla nia zimno , a juz po rozgrzaniu (no poprostu sprzeglo nie "puchnie"). A jak to bedzie sie sprawowac w ETZ to pojecia nie mam . pozdrawiam herflik ps. generalnie zasada jest taka ... im droższy ten olej tym sprzegło chodzi lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 26 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 WitamGeneralnie prawie masz racje.Ale cena nie zawsze jest wyznacznikiem jakosci.Przy tych drogich renomowanych olejach tak z 20-30% to placisz za reklame. Poprostu trzeba patrzec na specyfikacje i aprobaty.ATF w tym przypadku to taki myk :lol: zaszkodzic nie zaszkodzi a powinno przynajmniej teoretycznie byc lepiej.Przypomina mi sie sytuacja z sprzed wielu lat gdy taxiarze jezdzili na oleju z .... lokomotywy spalinowej. Geste toto bylo prawie jak towot, ale za to cisnienie zawsze bylo nawet gdy mietek mial z milion km.Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.