Carlos Opublikowano 17 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 Poza tym lubię szybko jeździć, a przy 140, to człowieka zwiewa zza kierownicyI będzie zwiewać bez wzgledu na to jaką i jak zamontujesz szybę, ponieważ ... MA ZWIEWAĆ. :D. Musisz pogodzić sie z myślą, że Drag Starem (bez względu na to czy 650 czy 1100) nie jeździ się szybciej. To nie jest motocykl do szybkiej jazdy. To motocykl do statecznego, dystyngowanego przelotu. No co Ty Prot... :? ;) Chyba się rozleniwiłeś od tego motocykla ;) :D Ale zima idzie, więc możesz się na rower przesiąść :-D :lol: :lol: A tak na serio... to ja tak robię - jak zacznie padać śnieg przesiadam się na rower - opony Maxxis po 304 kolce każda i jechane :D W zeszłą zimę się sprawdziło… Chociaż doprawdy nie wiem dlaczego niektórzy jakoś tak dziwnie się na mnie patrzyli :) Ja jakieś 3 tygodnie temu swoją starą Viróweczką ciąłem do Lublina 140-160 km/h i nie powiem, żeby było mi bardzo źle ;) Tylko trochę człowieka nogi bolały (głównie pachwiny) i skorupa się w głowę wciskała ;) ale ogólnie cool! A jak podobny wyczyn robiłem na naked bike (Honda CB bez owiewki), to dochodził jeszcze lekki ucisk na klacie i…robale na kurtceDla mnie przyjemność zaczyna się przy 120-130…Chyba, że jestem po dwóch imprezach pod rząd i całym tygodniu grzebania się w dwóch motocyklach na raz (a naprawy idą mi jak krew z nosa – w końcu jakoś trzeba się nauczyć ;)) to wtedy..60 km/h (po mieście) :P bo jakiś zmęczony się czuję No ale do rzeczy, bo zaczynam jakieś głupoty wypisywać :)Z moich obserwacji wynika, że owiewka naprawdę poprawia komfort jazdy, co prawda nie podoba mi się takowa na dragu, ale ja naprawdę czuję różnicę. Chociaż jak widzę takie zupełnie pionowe duże szybki, to mam od razu skojarzenia z policjantami i…emerytami :-D :-D :-D Ale mówiąc poważnie – wszystko to kwestia gustu i/lub kompromisu styl vs funkcjonalność. Dla mnie to analogiczna sytuacja jak w przypadku seryjnych silników samochodowych podkręcanych na sportowe – fajne doznania, ale nie są tak przyjemne w codziennej eksploatacji (m.in. konieczność utrzymywania silnika na podwyższonych obrotach, itp.)Oglądałem amerykańskie witryny (np. National Cycle – tu akcesoria do Drag Stara 1100 Custom: http://shop.nationalcycle.com/perl/cycle/n...h_model=ym-055) i widziałem kilka typów szyb do draga. Myślę, że może wzór „Ranger” będzie ok. albo jakiś podobny mniejszy typ (któreś z nich dają się demontować w 4 sekundy :) według zapewnień producenta…).O! Może to jest rozwiązanie – bez szybki „na miasto” :), z szybką „na trasę”. To tak jak w liceum człowiek robił z irokezem… :lol: :lol: :lol: Czy nie znacie kogoś kto robi takie szybki/owiewki pod wymiar i za normalne pieniądze? Bo chyba nie będę sobie szybki ze Stanów sprowadzał… :? A swoją drogą to ciekaw jestem kto Drag Starem rozpedzi się do 190km/h i utrzyma taką prędkośc na trasie A na zakończenie powiem tak – a ja pojadę 190km/h! Jeszcze zobaczycie! :P Tylko niech ktoś mi napisze jak „odblokować” silnik w Dragu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.