Dario.G Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 Dario.G napisał:Golas jest najlepszy , ale dołożyłem do giesy małą szybkę i jest ok. Też tak miałem w swoim i taka owiewka to dobra sprawa. Niby jest mała, ale wiele daje. Nie ma takiego naporu powietrza na klatę.I o to w tym chodzi :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YARECK Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 Na codzień jeżdże bez szybki bo dość ciężki pokrowiec na nia naciskał i troszkę się przy otworach pajączki porobiły no i trochę lepiej wygląda bez szybki moim zdaniem. Natomiast jak gdzieś się dalej wybieram to szybke zakładam i rzeczywiście jest różnica w naporze powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pac1man Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 Kwestia gustu moim zdaniem.do turystyki to mysle ze motocykl obudowany to jest to w zygzaku nie mam jakos problemów z naporem powietrza.Co bardziej wazne jak sie w kaluze wjedzie to kolana mozna i suche miec.do jazdy na krotkie 100-200km trasy to raczej wole nakeda ale z deflektorem a po miescie to tylko naked,jakos ladniejsze sa nakedy. ostatni ialem pomysla zeby sciagnac z zygzaka owiewki i zobaczyc ile da rade wytrzymac bo fabryczne 280 to mysle ze nie dam rady.ale sezon juz wkrotce wiec czas pokaze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lalkagsxr Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 siemka ja nie mugl bym sie teraz przestawic z plastika na nakeda.to sa naprawde fajne motocykle ale tak jak pisaliscie powyzej na krutki dystanse albo na miasto.choc gsxr to typowo sportowy motocykl to bardzo przyjemnie sie nim podruzuje :mrgreen: najwiecej jak do tej pory przejechalem sradem 340km. to czulem sie jakbym przejechal tylko 100km nadgarstki troszke bola ale to normalka :mrgreen: a poza tym nakedy nie szczegulnie mi sie podobaja. wiec napewno zostane przy plastikach!! :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bratek Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 a mój Hornecik z małą szybką wygląda całkiem spoko i ta mała szybka baardzo dużo daje i jest w pełni wystarczająca :banghead: jak zauważyłem u spotkanych na trasie turystyków, prędkośc podróżna nie przekracza 130-150 km/h, a właśnie przy tych prędkościach ta mała szybka świetnie daje sobie radę :D tak więc nawet dalsze wycieczki nie robią wrażenia na mnie i mojej maszynce, przebiegi rzędu 600 km dziennie po naszych drogach są w pełni do wykonania bez specjalnych przygotowań :mrgreen: a plastiki jakos do mnie nie przemawiając, fakt jest że się "łatwiej" jeździ, ale jak bym chciał aby było "łatwiej" to bym jeździł katamaranem :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DABLJU Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 To ja wroce do tematu i zapytam czy ktos ma FZ6n z akcesoryjną szybą i moze mi pwiedziec czy jest faktycznie znaczna roznica ?? Na FZcie przy moim wzroscie 1,90 m osiagniecie 140km/h graniczy z cudem . I moze faktycznie jest to bezpieczniejsze , ale przy dluzszej trasie stracznie meczace . Wiec powaznie zastanawiam sie na jakas osłona . Z tego co sie rozenalem to tylko Puig ma cos w miare ciekawego. Ma ktos taki sprzet zalozony u siebie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.