Barti Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 Przewaznie w motocyklach montowane sa akumulatory olowiowe. Potwierdzam uwage Piotra D. dotyczaca zakupu nowego. Znajomy przywiozl z Francji dwa motory i dal mnie akumulatory do podladowania. Akuma byly martwe. Jest pare sposobow i uwag co do ratowania lecz na marginesie jedynym pewnym sposobem jest zakup nowego.Akumulatory powinno sie ladowac pradem 0.1 pojemnosci przez czas, np akumulator 10Ah to prad 0,1A przez 10 godzin. Co do parametrów prostownikow to mozna sie fascynowac pelna elektronika lecz zasada jest jedna albo stosujemy ladowanie stalym pradem albo stalym napieciem (w elekttronicznych ladowarkach proces ten jest mieszany). Jednak w praktyce to akumulator najbardziej "obrywa" podczas samej eksploatacji: zmienne warunki atmosferyczne, parowanie wody destylowanej, wstrzasy i przez to odrywanie masy czynnej.Mozna probowac tez odsiarczac lecz nie uzyska sie pelnej sprawnosci akumulatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.