Peezle Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 Jestem nowy na Forum a więc wybaczcie jeśli zrobi coś nie tak.... :) Odziedziczyłem po dziadku garaz pełem czesc motocyklowych i narządzi oraz starego junaka którego udało mi sie jako tako odnowic...można powiedziec że jestem początkujący w tej branzy...ostatnio dostałem fajne koła z niemiec na szprychach pełny wypas. Chciałbym zbudowac coś na kształt choppera. Czy ktoś mógłny mi pomóc w jakis sposób ze zdobyciem ramy przystosowanej do wysuniętego koła? jakies namiary...a może ktos sam robi takie ramy? Z góry dziękuję za pomoc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 ja proponuje od użycia opcji "Szukaj" która znajduje się miedzy przyciskami "Album" i "Wyloguj" na górze ekranu.Wpisz tam to co Cie interesuje i na 100% znajdziesz odpowiednie tematy.Jeśli czegoś jedna byś nie znalazł to napisz.Pozdrawiam i życzę owocnych poszukiwań Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peezle Opublikowano 17 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 Jednak nic ciekawego nie znalazłem mimo prób.Bardzo dziękuję za odpowiedz i zainteresowanie. Jednak byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś pomógł mi zdobyc informacje o zdobyciu ramy...jakies warztaty produceni itp...z góry dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 na rasie to ja tu widze ogólniki.Napisz nam co chcesz mieć tzn. motocykl w jakim stylu, najakim silniku chcesz bazować.Czy cchesz klasyczną linie choppera czy może chcesz isc barrdziej w kierunku draga, cruisera... Z tymi informacjami będzie nam łatwiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...