Skocz do zawartości

Sami zobaczcie


kioRa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zdjecia silnika w dziale enduro/cross chodzi o 2 cylindrowy silnik (oczywiscie 2 gazniki) zamontowany w "crosie" silnik Yamaha chlodzony ciecza Sprawa wyglada tak:wymienilem tłok ,ktory byl pekniety zalozylem nowy skrecilem moto zaczelo cos walic z rury wydechwej jakis ogien itp:/ po czym okazalo sie ze swieca walila w tłok <szok> prawie zemdlalem...tłok byl dorabiany na zamowienie .Nastepnie silnik juz pracowal ale...czasmai jakby przestawal pracowac na 1 tłoku!!!!nie mam pojecia co to cos w stylu jakby raz pracowal a raz nie sam juz nie wiem ...po wkreceniu sie na obroty nie schodzi z nich ,trzerba go wylaczac!!! no i to tyle!!!Chlopaki wezcie cos poradzcie bo juz glupawki dostaje!!!!!Jutro zdejmuje glowice i sie model zeby nic z tłokiem nie bylo!!!CZy jest mozliwosc zeby tłok sie tak docierał???jak chcecie zapodam fotki silnika.Pozdrawiam i dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to troche "wolniej pisz" :D A po drugie nie rób nic na szybko. Wszystko sprawdzaj dwa razy zanim złożysz i skręcisz. jak to możliwe ze swieca uderza o tłok?? Czym prędzej wykręc swiecę i zobacz czy to jest swieca dla danego silnika yamahy. Jeśli jest ok to pewnei dorobili Ci troszkę za wysoki tłok i bedziesz musial kupic niższą świecę o ile nie zniszczyło tłoka. Co do nie schodzenia z obrotów to zaciąga Ci gdzieś lewe powietrze. Sprawdz połączenia gaźnik-cylinder i wydech-cylinder i inne uszczelki na drodze filtr-powietrza wydech. Przewód z dozownika oleju założony na gaźnik??

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O stary wielkie dzieki naprawde wielllkie.No wlasnie potem podlozylem podkladki do swiec -wchodzi w gre uczszczlnienie powierzchni pod cylinder i pod głowica??I z czego moge zrobic uszczeli :/Głowice jutro zdejme i dam znac czy tłoki sa ok;(Mowisz polaczenie gaznik cylinder:/ a co tam qrcze moze byc zle hhmmm za bardzo nie wiem:/ i wydech cylinder <szok> to moze byc przyczyna-i jeszcze jedno pynanko mam nieszczelny wydech ,ale to raczej nie ma wplywu i jakiego dozownika oleju:/ zapodaje foto bedziesz widzial co i jak jest.WIELKIE DZIKI RAZ JESZCZE:)http://img41.imageshack.us/my.php?image=25up.jpg 2 foto http://img41.imageshack.us/my.php?image=38wp.jpg Pisz jak widzisz ze cos nie tak;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jeszcze jedno pynanko mam nieszczelny wydech

W dwusuwie gazy wracaja z wydechu do cylindra więc musi byc szczelnie

Ale sprawdz połaczenie gaźnika z gumowym kolektorem (opaska) ,poźniej kolektora gumowego z mębraną, membrana z cylindrem. Jak i zakrętki przepustnic w gaźnikach. Sprawdz tez przewody YPVS (te co ida od gumowych kolektorów do góry)

POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakrętki przepustnic w gaźnikach ????????yyyy nie jestem za bardzo wprawiony w te sprawy coz to takiego??

 

[ Dopisane: 10-10-05,05;59 ]

Odkrecilem.Moja uszczelka ktora jest pod glowica jest troszke rozwarstwiona musze kupic cos co uszczelni ewentulane przeswuty:/uszczelnie wszystko co napsiales rowniez pow. pod cylindrami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...