JAKI Opublikowano 4 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 WItam, próbowałem ustawiac zapłon w mojej JAWIE ale ciezk oto wychodziło, miałem wrazenie ze cos tam jeszcze szfankuje ale nie wiedziąłem co. Płytki mósiałem przesuwac do sdamego konca i to bez efektu... albo przesuwałm ja i jak mi zgasła zaróweczka to chciałem ja cofnac to cofałem znopwu az do konca i dopiero wtedy moze by zgasła. Jakie uszkodzenia badz niesprawnosci czy tez moje błedy moga utrudniac/uniemorzliwiac ustawienie zapłonu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 4 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 a nie masz czasem luzów na krzywce ?? albo nie jest ona wytarta, przec co garbiki na nie są za płaskie?? masz dobrą przerwe na przerywaczach?? bo to też może ci zmienić zapłon, jak to nie to to nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAKI Opublikowano 4 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 jak mocowana jest ta krzywka? wystarczy tylko odkrecic ta srude? jelsi tak to jak zablokowac wał zeby sie nie obracał kiedy bede krecił kluczem? przerwe ustawiłem na 0,3mm i dałem wyprzedzenie zapłonu 3mm na czujniku własnej roboty było ustawione ok, ale jak juz sprawdzałem jak t dział po kilku prubach odapalenia, kiedy to przez otwór wydechowy wyszły płomienie.to jak to sprawdzałęm to iskra była w miejcu GMP a moze nawet wyzej. nie mam pojecia co jest grane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 4 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 krzywka jest mocowana tylko na tej śrubie, na wale jest wcięcie w które ona wchodzi (przez co sie nie obraca na wale) jak ją bedziesz odkręcać to wbij bieg i naciśnij tylni hamulec to wał się nie będzie obracac, nie pamiętam tylko czy tam jest lewy czy prawy gwint, na wszelki wypadek niećiągnij za mocno bo śrube ukręcisz ;] wielkość przerwy i wyprzedzenie zapłonu powinno być mniej wiecej takie jak podałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość djan Opublikowano 4 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 Cześć ,jawy i cz350 mają specyficzny sposób reg.zapłonu.Musiszmieć czujnik zegarowy.Najpierw ustawiasz 1 tłok w zz i regulujesz szczelinę na przerywaczu na0,3 mm(płytkęreg.zapłustaw w środkowym zakresie regulacji.Potem dopiero przystąp do reg.wyprzedzenia zapłonu na 2,7 mmprzed zz.tak samo powtórz dla drugiego cylindra.Uwaga!oczyść dolny przerywacz z oleju który zawsze skapuje na dolne styki.pozdrawiam i życzę powodzenia ,procedure tą musisz powtarzać co najmniej co 5000 km.(reg.zapłonu,czyszczenie zawsze gdy zaczyna przerywać jedencylinder.Pzdrawiam,DJAN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.