Skocz do zawartości

Sciągacz do rozpołowienia silnika etz 251.


kudza
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a wiec wycinasz z blachy w miare grubej kółko większe od średnicy alternatora czy tam prądnicy :mrgreen: na środku samym wywiercasz dziurę... i 3 otwory na brzegach na śróby które mocują ten alternator do karteru...you now hehe znajdujesz identyczne śruby jak te co masz przykrecasz te kółko tymi trzema do karteru... aha i na środku najlepiej jak przyspawasz śrubę o takiej średnicy by oparła sie o wał.. zaostrzysz ją lekko by nie zsuwała sie z niego .. kręcąc tą środkową wypychasz wał z łożyska<moze tez zejsc z łożyskiem nic nie szkodzi> ..kojarzysz mniejwiecej o co biega?? :P

 

[ Dopisane: 02-10-2005, 15:30 ]

tzn nie przyspawasz śrubę tylko nakrętkę... w nią wkrecisz wyzej wymienioną śrubę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...