PAWEL----B Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 witam , rano mam problemy z odpaleniem motoru , honda cr 125 , jak juz odpale to potem bezproblemowo czy to moze byc juz koncowka tloka? bo moc to jest i byla spora , czy to moze wina swiecy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalosh Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Witam.Bardziej to może zapłon się rozregulował. Radzę go sprawdzić. Sprawdź iskrę na świecy i będziesz wiedział czy to jej wina.Jeżeli głupoty piszę to proszę bardziej doświadczonych kolegów o poprawę ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Witam. Bardziej to może zapłon się rozregulował. Radzę go sprawdzić. Sprawdź iskrę na świecy i będziesz wiedział czy to jej wina. Jeżeli głupoty piszę to proszę bardziej doświadczonych kolegów o poprawę ;DW Hondzie CR masz srednia mozliwosc ustawienia zaplonu ;) witam ' date=' rano mam problemy z odpaleniem motoru ' date=' honda cr 125 , jak juz odpale to potem bezproblemowo czy to moze byc juz koncowka tloka? bo moc to jest i byla spora , czy to moze wina swiecy?[/quote''] Bardzo mozliwe ze to tlok. Ile mg orientacyjnie juz zrobiles? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojo1234 Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Witam Sprawdz kompresje to będziesz już wiedział czy to może być tłok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL----B Opublikowano 18 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Bardzo mozliwe ze to tlok. Ile mg orientacyjnie juz zrobiles?no wlasnie o to chodzi ze jak kupilem moto to tlok byl podobno po wymianie' date=' a ja zrobilem jakies 20 godzin [ [i']Dopisane: 18-09-2005, 21:32[/i] ]a i jak sprawdzic ta kompresje i ile ma byc??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojo1234 Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 No najlepiej za pomocą urzadzenia pomiarniczego ale jak nie masz to podstawowymi czy jak bierzesz go na pych to sprawia opór???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL----B Opublikowano 19 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 czy jak bierzesz go na pych to sprawia opór????no tak kolo sie blokuje , samo raczej sie nie przekreci . To opor jest ale kopniak dosyc lekko chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 normalne ze kolo bedzie sie blokowac, bo to nie motorynka, takze tak to chyba nie sprawdzisz.Ja mam podoba sytuacje tylko ze u mnie motor pali normalnie,a tlok w jakim stanie jest to nie wiem, ale dobrze jezdzi itp. .Najlepiej to chyba obejrzec jak wyglada tlok ,i czy ma luzu jakies.Mi mowili ze jak dobrze jezdzi to Zapier*** i nic dla motorka nie ebdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.