Rembi Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 heh kiepska sprawa ;) dobrze pamietam jak moj kumpel wyjebal na mojej DRce i jak mnie to bolalo(nadal stoi w piwnicy i ja ku*** musze robic:/)DObre handbary to cena 200 zl za 100zl to straszny kicz, blotnik nienajgorzej nawet ja mam swoj chyba do sprzedania bo stoi sobie biedaczek a kasa wsumie by sie przydala :) kierunkowskazy to cena za jednego nowego ja dalem 20 zl takie fajnie ala carbon ale nie sa gietkie tylko sztywne :( lampe nawet ja mam razem z owiewka :D Pozdro i powodzenia w naprawianiu...:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 komisie) obejzy dokladnie os ramy bo przy takim uderzeniu mogł przypadkiem ktoryś z kątów zmienic miare;/ Wiesz mysle ze ramie nic nie jest bo upadl tak dziwnie ze blotnik z przodu malo porysowany wszystko rozpieprzone tylko na goze. powiedz mi jak dokladnie mam sprawdzic czy ramam nie jest dupnieta ??? z gory dziekuje za odpowiedzi!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 (edytowane) powiedz mi jak dokladnie mam sprawdzic czy ramam nie jest dupnieta ???wez nia powoli przejdz sie po jakims piasku czy ziemi tak zeby odcisnely sie slady kól, staraj sie jechać prosto, na piasku powinien zostawac tylko ślad tylnego kola oczywiscie ale to dosc bledny sposob i wykazuje juz dosc powazne skrzywienia. Drugi sposob to puszczenie na chwile kierownicy podczas jazdy, motocykl nie powinien sam skrecac.DObre handbary to cena 200 zl za 100zl to straszny kicz, blotnik nienajgorzej nawet ja taaaa ja za swoje wzmacniane Acerbisy dałem 140, a te za 100zł z Polisporta nie wiem czemu sadzisz ze to kicz?? u kumpli przezyly juz niezliczona ilosc globowań i jakos sie trzymaja. Edytowane 16 Maja 2006 przez żubr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Ja u siebie w DR wywalilem wszystko co jest na przodzie :icon_twisted:Zegary lamp etc. :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 (edytowane) hehe to tak jak ja:D i do tego jeszcze akumulator, wspornik tylnego blotnika, podnózki pasazera i moze sie ze 12-15kg uzbierało Edytowane 16 Maja 2006 przez żubr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mo-cher Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 PO pierwsze nie wiem co ty masz za Drke ze niby tylko tylnie zawieszenie masz regulowane :/ Po pierwsze to SHC są dużo niższe od pozostałych 350. Nie wiem jak innym, ale mi czasem przeszkadza lekko skulona pozycja za kierownicą. :icon_twisted: Przednią zawiechę trzeba by zakręcić i uszczelnić.A sam myślałem o wywaleniu tego całego interesu. Tyle, że właśnie po odczepieniu przewodów,z tyłu zostaje nam parę rupieci. Osobiście uważam, że lepiej i bezpieczniej byłoby wymienić ten amortyzator na jakis zwykły... Koniec końców, zawsze na początku sezonu przeszkadza mi to, potem już nie.Żałuję , że napaliłem się na tą wersję... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajep Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 U siebie nawet jeszcze nie próbowałem się bawić systemem. Co do wysokości motoru to myślę, że jako pierwszy motor do nauki jest super. Poza tym w moim przypadku extrema odpada, bo mam nawykowe zwichnięcie obydwu stawów barkowych. Preferuję bezdroża, trochę szosy. :icon_twisted: PozdrawiamGajep Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rembi Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Jak dla mnie wersja SHC to zajebista sprawa :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Nawiązując do oklein/naklejek/vinyli na DR350, nie wiecie gdzie je można zakupić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Nawiązując do oklein/naklejek/vinyli na DR350, nie wiecie gdzie je można zakupić ?www.olekmotocykle.pl tam sa 2 rodzaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>DANIEL< Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M207096 tutaj tez są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali00 Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M207096 tutaj tez są Te są do DRZ , a koledze chodziło o DR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajep Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 CześćJako świeży rider (oczywiście DR-ka 350 :icon_rolleyes: ) mam pytanie: jakie cisnienie stosować w oponach klockowych jeżdżąc na asfalcie i jakie w terenie z rozróżnieniem na przednie i tylne koło?PozdrawiamGajep Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Nie wiem jak jest z kostka, ale u mnie jak mocniej ja napomopowalem to na asfalcie zdzierala sie jak glupia :| ktos mowil, ze najlepiej kolo 1 atmosfery! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Generalnie kostka na asfalcie znika jak głupia niezależnie od ciśnienia :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.