Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

heh kiepska sprawa ;) dobrze pamietam jak moj kumpel wyjebal na mojej DRce i jak mnie to bolalo(nadal stoi w piwnicy i ja ku*** musze robic:/)

DObre handbary to cena 200 zl za 100zl to straszny kicz, blotnik nienajgorzej nawet ja mam swoj chyba do sprzedania bo stoi sobie biedaczek a kasa wsumie by sie przydala :) kierunkowskazy to cena za jednego nowego ja dalem 20 zl takie fajnie ala carbon ale nie sa gietkie tylko sztywne :( lampe nawet ja mam razem z owiewka :D Pozdro i powodzenia w naprawianiu...:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

komisie) obejzy dokladnie os ramy bo przy takim uderzeniu mogł przypadkiem ktoryś z kątów zmienic miare;/

 

Wiesz mysle ze ramie nic nie jest bo upadl tak dziwnie ze blotnik z przodu malo porysowany wszystko rozpieprzone tylko na goze.

 

powiedz mi jak dokladnie mam sprawdzic czy ramam nie jest dupnieta ???

 

z gory dziekuje za odpowiedzi!!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedz mi jak dokladnie mam sprawdzic czy ramam nie jest dupnieta ???

wez nia powoli przejdz sie po jakims piasku czy ziemi tak zeby odcisnely sie slady kól, staraj sie jechać prosto, na piasku powinien zostawac tylko ślad tylnego kola oczywiscie ale to dosc bledny sposob i wykazuje juz dosc powazne skrzywienia. Drugi sposob to puszczenie na chwile kierownicy podczas jazdy, motocykl nie powinien sam skrecac.

DObre handbary to cena 200 zl za 100zl to straszny kicz, blotnik nienajgorzej nawet ja

taaaa ja za swoje wzmacniane Acerbisy dałem 140, a te za 100zł z Polisporta nie wiem czemu sadzisz ze to kicz?? u kumpli przezyly juz niezliczona ilosc globowań i jakos sie trzymaja.

Edytowane przez żubr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PO pierwsze nie wiem co ty masz za Drke ze niby tylko tylnie zawieszenie masz regulowane :/

 

 

Po pierwsze to SHC są dużo niższe od pozostałych 350.

Nie wiem jak innym, ale mi czasem przeszkadza lekko skulona pozycja za kierownicą. :icon_twisted:

 

Przednią zawiechę trzeba by zakręcić i uszczelnić.

A sam myślałem o wywaleniu tego całego interesu. Tyle, że właśnie po odczepieniu przewodów,

z tyłu zostaje nam parę rupieci. Osobiście uważam, że lepiej i bezpieczniej byłoby wymienić ten amortyzator na jakis zwykły...

 

Koniec końców, zawsze na początku sezonu przeszkadza mi to, potem już nie.

Żałuję , że napaliłem się na tą wersję...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U siebie nawet jeszcze nie próbowałem się bawić systemem. Co do wysokości motoru to myślę, że jako pierwszy motor do nauki jest super. Poza tym w moim przypadku extrema odpada, bo mam nawykowe zwichnięcie obydwu stawów barkowych. Preferuję bezdroża, trochę szosy. :icon_twisted:

Pozdrawiam

Gajep

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Jako świeży rider (oczywiście DR-ka 350 :icon_rolleyes: ) mam pytanie: jakie cisnienie stosować w oponach klockowych jeżdżąc na asfalcie i jakie w terenie z rozróżnieniem na przednie i tylne koło?

Pozdrawiam

Gajep

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...