Mo-cher Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 No to się przyznam: Tuż po kupieniu, przed remontem nie musiałem wcale zmieniać oleju, po prostu miałem wspaniale wy*&*ane pierścienie, szkoda gadać, ileż mnie ten olej kosztował. Tylko dolewałem i dolewałem :? Po remoncie (tłok, szlif cylindra) wiadomo: po pierwszym tysiącu trzeba zmienić olej; potem również co 5 tys będę zmieniał. Nie wyobrażacie sobie co z głowicą robi najmniejszy chociażby ubytek w smarowaniu. Olej musi być pierwsza klasa i na tym nie ma co oszczędzać. Pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitro Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 Prosze wytłumaczcie mi do trzego służy dekompresor jak sie go używa itp. :) A drugie pytanie to czy 15latek ze wzrostem 173 i wagą 75kg da rady jezdzic na dr 350 :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 A czym 15 latek jezdzil wczesniej?? :) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 Prosze wytłumaczcie mi do trzego służy dekompresor jak sie go używa itp. :) A drugie pytanie to czy 15latek ze wzrostem 173 i wagą 75kg da rady jezdzic na dr 350 :P Dekompresor służy do odpalania gdyz be dekompresora nie zapalilbys dr 350, nie jest takie proste go odpalic jednak z czasem sie go wyczuwa i jest ok.Natomist jesli chodzi o drugie pytanie; to nie ma znaczenia jaka masz wage wiek,czy wzrost chodzi o doswiadczenie i umiejtenosci jakie posiadles wczesniej. POZDRAWIAM!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitro Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 (edytowane) Jeździłem troche CZ 350 i dt i oczywiscie innymi bardziej wiejskimi sprzetnami :P *Szukam posiadacza dr 350 który wytłumaczy pare rzeczy na pw lub gg9167144 :) Edytowane 25 Marca 2006 przez Nitro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynka1987 Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 ja mam takie pytanie odnosnie powronania dr 350 z xt 350, czy jesli chodzi o moc, charakterystyke silnika itp, to dr duzo przewyzsza xt?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 Hmmm czy kolega nitro wysylal mi PW na forum? Bo dostalem zawiadomienie, ze dostalem od CIebie wiadomosc, ale na forum nic nie pisalo.... Hmmm jesli mam sie przyznac to mam niecale 18 lat i DR350 nie byla dla mnie czyms niezwyklym do opanowania(moze dlatego ze 12 tysiakow zrobilem GSem i troche CBRa..?:) ) Co do dekompresatora to ja u siebie takowego nie mam i chyba nie bede zakladal bo opanowalem bezproblemowo odpalanie motocykla bez niego(pare dni mi to zajelo....) Nio ale do hmmmm slabych ludzi nie naleze(chodzi mi o to, ze jak kolega probowal kopac, to ciezko mu bylo nacisnac kopke....) Roznica pomiedzy XT a DR? Hmmm.....zawsze slyszalem, ze DR jest lepsza, ale ostatnio dowiedzialem sie jednej rzeczy(Czego nie jestem pewny) ze XT ma 4 zaworki, a DR niestety tylko 2 :/ Nie wiem jak z moca i momentem jest pomiedzy tymi dwoma motocyklami!Ja jednak bym wybral DR pomeidzy tymi motocyklami!A wazna sprawa DR jest wyzsza od XT! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 dr tez ma 4 :) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 Dr ma wiekszy moment obrotowy i jest silniejsza, zawieszenie tez ma duzoooooooo lepsze. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynka1987 Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 mocy, ktalogowo, to xt ma niewiele mniej od dr(xt- 27 KM, dr-30 oba przy 7,5 tys obr/min), predkosc maksymalna taka sama- 135, wiec wydaje mi sie ze xt przegrywa tylko przez zawieszenie. A jesliby wstawic w xt zawieche od jakiegos crossa?? Tylko ciekawe jakie koszta by byly i czy to z tylu bedziewogole mozliwe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 dr tez ma 4 :)chyba sie mylisz kolego :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 (edytowane) Dr ma 4 zawory więc sie nie myli. Edytowane 26 Marca 2006 przez Arma87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 nio ale ma 2 dzwignie zaworowe... :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mo-cher Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Co wy gadacie chłopaki. Robiłem remont głowicy, widziałem na właśne oczy: cztery zawory i dwie dźwigienki jak w "mordeszczelił". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 A jaki remont u siebie robiles jesli mozna wiedziec?Bo ja powoli koncze u siebie skladanie silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.