Czapla Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Mam nalane troche więcej oleju, ale dokładnie nie wiem ile. Po prostu więcej ;-) bede miał dzisiaj troche fotek ... ale to dopiero wieczorem ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 A ja mam pytanko czy jak jest wersja z rozrusznikiem to mozne bez problemu zalozyc kopniak?? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czapla Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 http://img461.imageshack.us/img461/6308/dr10sl.jpghttp://img463.imageshack.us/img463/1096/dr29nr.jpghttp://img463.imageshack.us/img463/6349/dr30ll.jpghttp://img507.imageshack.us/img507/4777/dr40xt.jpghttp://img507.imageshack.us/img507/6775/dr53qm.jpghttp://img507.imageshack.us/img507/507/dr70ci.jpghttp://img507.imageshack.us/img507/3305/dr89ke.jpghttp://img513.imageshack.us/img513/4997/dr98vd.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rg166 Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Mam już kupca na moją Dt-tke :P .Powiedzcie czy jako kolejne moto dobrze sprawdzi się DR 350?? Chciałbym , żeby było to moto conajmniej na 3-4 lata. Myślę, że 30KM jakie posiada DR nie będzie strasznie kłopotliwe do opanowania. Czy mam rację?? Jeżdziłem już epizodycznie na crossach 125, 250. Moto będę wykorzystywał do jazdy po polach i lasach, czasami tor, rzadko utwardzane miejskie drogi. Powiedzcie jak jest z awaryjnością?? Jak często nalezy wymieniac tłok w takim motocyklu??pzdr. /Ile wynosi rozsądna cena za rocznik +/- 99?? / Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Dr 350 bedzie idealny dla ciebie po dt te 30 konikow spokojnie opanujesz. Chociaz moment obrotowy w dr robi swoje :P Nie ma reguły co do wymieniania poszczególnych czesci w silniku. Zalezy od twojej jazdy. Natomiast jak bedziesz jezdzil nie wyciskajac z niej ostatnich sokow to dlugo bedziesz na niej jezdzil be zadnych awarii ;te silniki nie sa przeciazone. :P Pozdrawiam !!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarodawca Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 dzisiaj byłem u Olka ( salon olekmotocykle :P ) i widziałem na żywo po raz pierwszy ta dr 350 i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony :P:) już wiem jakie enduro sobie sprawie na wakacje :P:) :P :P pzdr Jaro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Czapla : W jaki sposób rozwiazaliscie sprawe tylnego hamulca na kierownicy? Za co ciagnie linka (przeciez z tylu jest tarcza)? Moze lamerskie pytanie ale o przerabianiu moto do stunt'u nie mam zielonego pojecia :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czapla Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 o tutaj: ;-) http://img123.imageshack.us/img123/5973/dr...sdasdasd2dt.jpg http://img123.imageshack.us/img123/827/new...ew5asdfe3nn.jpg jak nacisnę klamkę linka ciągnie za koniec nóżki hamulca tylnego (nie wiem jak to sie fachowo nazywa ;]). W enduro taki sposób działa, jednak w duzych scigach raczej nie daje rady ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 elegancko zrobiles to, tez cos w tym stylu bede u siebie robil ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Nie no jestem pod wrazeniem! Wszystko wykonane jakby siedzialo w moto od nowosci! Sam to robiles? ;) A tą nozke hamulca dostałeś z miejscami na linke czy przerabiales orginalna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czapla Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Ja w nim nic nie robiłem ! Nie mam takiego talentu ;-) Wszystko zrobił bardzo pomysłowy mechanik z miejscowości Skąpe, wraz z synem Maxem ;-) (http://bikepics.com/members/maxster/05aerox/ -moto Maxa) Z tego co widzę nóżka hamulca jest nowa a klamka i linka (linka od sprzęgła) są od Yamaszki YZ 250 F ... EDIT: źle pisze ! jeszcze raz ... Nóżka hamulca jest oryginalna tylko przerobiona a linka dorabiana na zamówienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 Panowie jak sie utwardza tylne zawieszenie w DR350 ?Tam chyba sie sprezone powietrze najbija, prawda?Ile atmosfer?Robil to ktos kiedys ?Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 odpowie mi ktos na moje pytanie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 widocznie nikt nie zna odpowiedzi, ja wiem tylko tyle ze faktycznie pompuje sie tlen ale co i jak to juz nie najlpepiej jak bys gdzies zadzwonil do serwisu Suzuki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mo-cher Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 Czyżby sprzęcik przymały...? Mam wrażenie, że te zbiorniczki są jednorazowe...a może to tylko w mojej SHCy? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.