Ario Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 no właśnie? ktoś coś się wypowie? ja wstępnie 50/50 że będę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaleSatan Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Ja w piatek nie dam rady, jakby co to sobota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 mi na pewno nie pasuje sobota :/. ustalcie termin i się zobaczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej_04 Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Ja też postaram się dopasować ustalcie tylko jakiś konkretny termin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 (edytowane) temat z innej beczki... mam na wydanie akumulator M-Line. kupiłem go jak sprawiłem sobie Toudiego ale jest za słaby na V2 więc jak ktoś ma R4 i szuka to może wziąć mój. jakby co PW Edytowane 8 Lutego 2013 przez Ario Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Karol, jak Cie przydusi to papiery, koszt przeglądu + równowartość przeciętnie smacznego 0,5l vódki (dla Diagnosty) i się przegląd we Wschowie załatwi ;) Pzdr.Mojej VTR nikt nie kce... <płacze> Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tajland Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 (edytowane) Karol, jak Cie przydusi to papiery, koszt przeglądu + równowartość przeciętnie smacznego 0,5l vódki (dla Diagnosty) i się przegląd we Wschowie załatwi ;) Pzdr.Mojej VTR nikt nie kce... <płacze>Rudy nie pisz takich głupot na ogólnodostępnym bo komuś możesz zaszkodzić. Pomijam fakt,że dla własnego (i innych uczestników ruchu drogowego) bezpieczeństwa chciałbym,aby moto przeszło przegląd. Edytowane 10 Lutego 2013 przez tajland Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 tajland a ja napisałem co gdzie i u kogo ? Więc jeśli musisz koniecznie zabrać głos w dyskusji to proponuje napisać coś wartościowego. A jaki przegląd przechodzi Twoje moto człowieku? nr-y sprawdzają , światła i dość. Sprawdził Ci ktoś hamulce? Czy rame masz prostą i takie inne bardziej przydatne sprawy. Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tajland Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Rudy nie wchodzę na forum,aby po kimś jechać (zresztą tego nie znoszę). Taka mieścina jak Wschowa ma niewiele stacji diagnostycznych i to co piszesz jest dla mnie przejawem chyba zbyt luźnego podejścia do tematu. Nie oceniam postawy diagnosty,choć mam swoje zdanie na temat takich przekrętów. Jeśli pytasz: tak mnie zawsze sprawdzają hamulce na przeglądzie. I uważam,że tylko lekkoduch i bardzo nieodpowiedzialny gość kombinuje jak załatwić przegląd zamiast doprowadzić moto do takiego stanu,aby bez problemów sprzęt przeszedł taki przegląd. Przecież to chodzi o nasze bezpieczeństwo jak i innych uczestników ruchu. Oczywiście każdy dojrzały motocyklista jeśli chodzi o opiekę nad maszyną na przeglądzie rejestracyjnym nie poprzestaje. Dla mnie tyle w temacie i nie odbieraj tego zbytnio osobiście (i gdybyś mógł to wstrzymaj się z oceną czy to co napisałem jest wartościowe bo nie jesteś wyrocznią tego forum). Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Są 3 stacje diagnostyczne we Wschowie. Co do stanu motocykla to myślisz, że sprzęt z b. głośnym wydechem, ksenonem, i zbyt szybko mrugającymi kierunkami ledowymi (tak nie mam oporników) przechodzi przegląd bez problemu to się mylisz, a jeśli chodzi o względy bezpieczeństwa jak hamulce, opony i kilka innych spraw to uwierz, że sam tego potrafie dopilnować... Napisz mi Tajland jak wygląda sprawdzanie hamulców na "Twojej" diagnostyce, podobnie jak auto, t.j. na rolki wjeżdżasz? Diagnosta zmienia ustawienia tej maszyneri ? Wkońcu to jest pojazd jednośladowy więc nikt tu nie zmierzy czy hamulce na jednej osi działaja z taką samą siłą, badaja hamulec przedni ? Czy przód i tył ? Diagnosta wykonuje to badanie siedząc na motocyklu ? Do badania są potrzebne jakieś dane? Np. masa całkowita pojazdu? Może pojazdu wraz z kierujacym ? Poprzednimi motocyklami jeździłem na przeglądy, sprawdzano mi tylko nr-y i oświetlenie, raz zapytałem się czy to wszystko, odp:wszystko, a co bys chciał wiecej spr, powiedziałem , ze choćby hamulce, w odp. usłyszałem " jak tym jeździsz to napewno sam sobie sprawdzasz" :DCo do auta to nigdy nie przepuściłem wjazdu na "trzepaczke" spr. ukł hamulcowego itd. bo wiem, że dany Diagnosta jest w stanie mi to sprawdzić i wykryć ewentualne nieprawidłowości które oczywiście usunę. Mam nadzieje Tajland , że nie masz mi za złe, że ciągne ten temat, nie jestem też zwolennikiem jeżdżenia rozpadajacymi się padlinami których stan może zagrażac zdrowiu i życiu innych uczestników ruchu. Pozdrawiam i życze wszystkim bezpiecznego i udanego nadchodzącego sezonu. Rudy i jego 122dB wydobywające się z widlatego twina :P Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marecki_ Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Rudy, to nieźle dajesz czadu 122dB :) Ciekawe ile ma Karol w SV'ce :) Cytuj <<=== BORN TO RIDE ===>> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepe84 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 hahha jeszcze nie widzialem zeby na przegladzie sie do czegos doczepili zawsze jest standard czyli swiatla i numery no i czy klakson dziala bo to bardzo wazne :D tez raz sie zapytalem czy to wszysystko to jedyne co uslyszalem ze w polsce malo ktora stacja diagnostyczna ma odpowiednie srodki do sprawdzania stanu motocykli czyli odp najazdy i hamowanie wraz z tunelem powietrza ( sam nie widzialem ani jednej takiej :) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Marecki II miejsce na najgłośniejszy motocykl na "motoniedzieli z BP" w Poznaniu chyba w 2011r. Pzdr. Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaleSatan Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Marecki II miejsce na najgłośniejszy motocykl na "motoniedzieli z BP" w Poznaniu chyba w 2011r. Pzdr. To wtedy co prawie komin na hamowni zostawiles :D A co do badan to przypominam, ze zyjemy w kraju zwanym Polska,gdzie wszelakie czynnosci administracyjne nie maja nic wspolnego z tym do czego zostaly wymyslone,ale do wyciagania kasy od obywateli. Wiec to czy motocykl widzial diagnoste czy nie w trakcie podbijania dowodunaprawde niewiele zmienia w kwestii sprawdzenia sprawnosci technicznej.Co innego jezeli chodzi o zasobnosc portfela,widomo, ze opcja bez jest drozsza :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Swięta racja Pale, święta...Ale z tym zostawianiem komina to lekka przesada, dobrze, że Ario dowód nakręcił Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.