vx800 Opublikowano 19 Marca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2003 To może coś na temat Hondy CB1000. Ładny ciężki, duży motocykl ... ma ktoś taki? Może ktoś takowym ganiał? Dzięki za wszystkie odowiedzi, czekam na jeszcze. Pozdrówka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2003 powiedz vx czyzby Ci juz vx800 nie wystarczal? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 19 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2003 no właśnie VX, a co z miłością do twinów??? nie myślałeś o SV1000 albo TL1000 albo też VTR1000 - jest przecież w czym wybierać a Ty uderzasz na czterocylindrowe rzedówki. :D :D Pamiętaj zmiana wydechu na głośniejszy to jeszcze nie dźwięk dwóch cylindrów :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2003 Ja smigam CB 1000 Big One. Zajebisty motorek. Jestem zadowolony. Niezle sie prowadzi i ma niezla wikse. Tylko ze moj jest po malych modyfikacjach i ma ok. 115KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 21 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2003 po małych modyfikacjach tzn. jakich? :twisted: no i ile ma seryjna CB 1000? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 21 Marca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2003 Seryjna ma około stówki koników. Dlaczego nie TL? Dlaczego nie VTR? Dlaczego nie SV? Bo ja chcę coś, co wygląda tak, jak powinien wyglądać motocykl. Jestem zdecydowanym fanem linii starych Thriumphów, Nortonów, starych japońców, jak CB Four, gt750, z1 ...swoją drogą szkoda, że japończyki nie robią dużych nakedów z widlastym silnikiem. Jest Sv, ale jakiś kanciasto-kwadratowo-plastikowo-sztuczny (SV1000), Bulldog z kolei ma tyle mocy, co mój VX, więc nie stanowi żadnej atrakcji .... do dupy. Będę kombinował dalej. Dlaczego duże nakedy są tak niepopularne w Polsce? Dlaczego każdy (prawie) woli plastik? Przecież nie ma dróg z prawdziwego zdarzenia, tor jest jeden .... dziwne. pozdrówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slony Opublikowano 22 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2003 A może GSX 750? Jest to maszynka o typowym kształcie classic,dobrych walorach użytkowych i naprawdę niezłych przyspieszeniach.Ma 6 biegów i od 60km/h na najwyższym idzie odjazdowo!Nie ma najmniejszej potrzeby często zmieniać,a przy tym nie wystepująszarpnięcia.W 2 osoby z bagażem przy prędkości ok.120 udało mi się obliczyćspalanie na 5,3l/100km.Maxymalnie można jechać 200km/h i jest to do osiągnięciabezproblemowo.Na ostrzejszej przejażdżce Katowice-Łódź kiedy pokonywałemwiększość drogi z v=180km/h spalił jakieś 8l/100-wiadomo odkręcasz, to leci :roll: Moto jest w prowadzeniu wręcz idealne,stabilny,pewny,wygodny.Jak wsiadłem na Bandita 600,to wydawało mi się,że to motoryka :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 23 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2003 no fakt GSX 750 prezentuje się nieźle, problem w tym, że ciężko coś takiego kupić - mowa oczywiście o używanych - bo z tego co widziałem to nie ma dużo ogłoszeń z tym moto. B6 zdominował ten przedział pojemności jeżeli chodzi o suzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotr Opublikowano 24 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2003 ... gmole sobie sprawię ;) Co do max prędkości, to mnie ona nie interesuje, bo jakoś mam inne kryteria doboruu motocykla. 220 pewnie nigdy nie osiągnę WitamDo momentu użytkowania Xj 600 również miałem wrażenie, że prędkości rzędu 200 i więcej będę rozwijał jedynie na trasach. Odkąd jeżdze Bandziorkiem dwunastką stał sie to niemal chleb powszedni. Jadąc 100km/h wystarczy ok 500metrów żeby rozpędzić go do 200. Jak najbardziej pochwalam Twój wybór XJR, również mam upodobanie do mastadontów.Myślę, że to dobry kompromis między osiagami a wygodą - jej brak na naszych drogach szybko daje w kość.XJR wydaje mi się nieco solidniej wykonana od GSX niemniej nie jest to wiąrzące zdanie-żadnym z nich nie jeździłem.Oczywiście polecam dużego Bandita satysfakcja gwarantowana.Pozdrawiam Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SajGoN Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Witam!Przlacze sie do tematu.Ja posiadam Bandziora 1200 i uzywam go czesto w turystyce. Na wypriawie do Rosji i Finlandii mialem przypiete 3 duze kyfry + 50kgmowy plecaczek. Zaladowany moto mialem dosc dobrze na tyle ze misie stelarz ulamal w pozniejszym czasie. Moto sie prowadzi OK, przelotowa byla 120km/h wiec komfort, po wyzej 160 nie jest juz fajnie na dluzsza mete ale do wszystkiego mozna sie przyzwyczaic. Na wyprawie zrobilem 4000km i nic sie nie dzialo, zadnych niespodzianek. Tym samym moto bylem w Anglii 2200km na raz tylko tankowanie, zero spania, przyznam ze to juz jest wyczyn. Manetki mam metalowe i po przejechaniu 1200-1500km nadgarstek mi spuchnal od wstrzasow a reku juz nie mialem sily trzymac gazu bo miesnie odmawialy posluszenstwa. Z moto jestem zadowolony bardzo, mam DynoJety+filtr K&N i spalanie w trasie na wyprawie z kuframi i dziewczyna wychodzilo 6.3l/100km a poza trasa przy umiarkowanej jezdzie 7. Mocy nie brakuje, tak gdzie widze szczeline tam juz jestem, kiedys sie zlapalem z XJRa i wymiekla dosc szybko, wiedzilem ze wezme ja bo silnik mam zylete (bo cale zycie byl w trasie u mnie i u poprzedniego wlasciciela) ale nie sadzilem ze tak go wciagne, a tamta XJRa tez byla zdrowa.POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kioRa Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Speed Triple 955i ... no dosc egzotyczny sprzet jak na Polske no coz moze nie bede obiektywny, ale jesli to ma byc mocno nietypowy sprzet to zapraszam do zobaczenia TnT Sport Evo lub Cafe Racer . Benelli oczywiscie . ps.Cene sie ustali. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G3d Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 CB1000R :biggrin: !Uhhh chyba popusicilem :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 (edytowane) Witam!Przlacze sie do tematu......POZDRAWIAM Saigon, wykopałeś temat VXa sprzed czterech lat ... Archeolog z Ciebie niezły. A raczej może palenteolog czy jakoś tak :icon_mrgreen: Edytowane 16 Stycznia 2008 przez Zbycho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Speed Triple 955i ... no dosc egzotyczny sprzet jak na Polske no coz moze nie bede obiektywny, ale jesli to ma byc mocno nietypowy sprzet to zapraszam do zobaczenia TnT Sport Evo lub Cafe Racer . Benelli oczywiscie . ps.Cene sie ustali. Pozdrawiam. siema,dzięki za propozycję, ale Trypel jest superaszczy, a Benelli mi się nie podoba. Powodzenia w szukaniu kupca ;-)Dzieki za wykopanie mojego starego tematu. W międzyczasie zboczyłem chwilowo z jedynie właściwej ścieżki nakedów w stronę sport-turystyki, ale już jestem z powrotem. Golaski to je to ;) J Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit373 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 siema,dzięki za propozycję, ale Trypel jest superaszczy, a Benelli mi się nie podoba. Powodzenia w szukaniu kupca ;-)Dzieki za wykopanie mojego starego tematu. W międzyczasie zboczyłem chwilowo z jedynie właściwej ścieżki nakedów w stronę sport-turystyki, ale już jestem z powrotem. Golaski to je to :icon_razz: J panowie, te makarony i tryple to możecie używać do koszenia trawy, jedyny słuszny duży naked to K1200R :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.