Gagee Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 witam.Jest taka sytuacja:kupuję cały motocykl marki X z dokumentami i spisuję umowę, następnie kupuję używaną ramę marki Y (z papierami rzecz jasna);no i teraz chcę przerzucić silnik z oryginalnej ramy do nowo nabytej (lub jak kto woli: zamienić ramy).a teraz jestem zielony :mrgreen: :- jak wygląda kupno takiej ramy, jakie dokumenty - jeśli ta rama jest częscią jakiegoś motocykla (tzn. razem z silnikiem, którego nie kupuje)- czy rejestrować to moto zaraz po zakupie, czy po zamianie ramy (chyba druga opcja?)- co to moto będzie miało w papierach po rejestracji skoro jest złożony z dwóch różnych motocykli (sam? czy pozostanie X ze zmienioną ramą?)- i jeszcze jakby ktoś wiedział od jakiej wartoci motocykla/części płaci się ten podatek (PCC1 bodajże) Tak dla ścisłości: nie posiadam jeszcze nic z wymienionych wyżej rzeczy - to narazie plany (na niedaleką przyszłość).Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł - PRC Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 - i jeszcze jakby ktoś wiedział od jakiej wartoci motocykla/części płaci się ten podatek (PCC1 bodajże) jeżeli dobrze pamiętam to do 1000zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zielo Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 w dowodzie rejestracyjnym będziesz miał ten motocykl który zarejestrujesz. Jeżeli kupisz motocykl A i go zarejestrujesz a anstępnie kupisz motocykl B lub samą ramę i zamontujesz ją w motocyklu A, to zmieni się numer ramy w motocyklu A. Nie wiem jednak w 100% czy taki numer jest możliwy :?: jak się dowiem to ci napiszę. Podatek płacisz od kwoty umieszczonej na umowie kupna - sprzedaży. Nara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...