Nitomen Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 na czym polega i jak dziala regulacja co2 w 2T w tym wypadku w ts 50 sa 2 sruby jedna obroty na biegu jałowym 2 to chyba sklad co2 (tak bylo w ETZ ) albo inaczej sklad mieszanki w jaki sposob to dziala bo motorower jest mulasty niemrawo wchodzi na obroty czasem pali ciezko a sruba regulacyjna zapiekla sie ktos probowal ja ruszyc ale tylko zjechal tak ze teraz musze ja nawiercic i wykrecic specialnym wykretakiem :P a co dala by w takiej sytuacji regulacja wysokosci iglicy ?? jest na 2 rowku od dolu do gory jeszcze zostaly 3 rowki tzn moge ja podniesc o 1 rowek lub opuscic o 4 Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anarch Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 regulacja dwutlenku wegla ?? czekaj czekaj, albo ja nie wiem o co chodzi, albo ty nie wiesz o co chodzi, sa sruby od regulacji benzyny z tlenem, na tym glownie polega zadanie gaznika, ale one raczej powinny miec ustawienia fabryczne (w instrukcji powinno byc napisane jak je wkrecic) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 w ksiazce do ety pisalo regulacja co2 inaczej sklad mieszanki poroblem ze ktos grzebal i teraz musze to ustawic na oko Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosue Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Moze i na ta srube sie tak mowi chociaz sie nie spotkalem. Co do skladu mieszanki to poszukaj na forum bo bylo juz cos o tym jak wyregulowac (w zasadzie kazdy) dokladnie gaznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 hm a orientujecie sie czy zla regulacja co2 moze powodowac problemy z moca tzn moto jest mulaste Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusdr Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 hm a orientujecie sie czy zla regulacja co2 moze powodowac problemy z moca tzn moto jest mulaste pewnie przecież jak za bardzo wzbogacisz mieszankę to zalewa a jak zubożysz to jest słaby ( nie wiem czy nie odwrotnie :P ) wię wpływ napewno jest :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosue Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Jak mieszanka jest zbyt bogata to bedzie sie bardzo grzał, ale jak jest zbyt uboga to masz małe smarowanie przez co tez sie bedzie grzal. wiec trzeba to jakos wyposrodkowac. Napewno przy zbyt ubogiej mieszance bedzie bardziej mulasty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.