21adam Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Witam a więc zacznę od początku jakieś dwa tygodnie temu miałem malutki wypadek ale mniejsza z tym chodzi oto że motor poszedł bokiem a ja obok niego straty nieduże bo urwana klamka od hamulca i ułamany podnóżek dziś wszystko złożyłem do kupy no i w drogę. zauważyłem że między 4tyś.obr/min a 6 tyś. obr/min pojawiają się drżenia i wibracje silnika objawy takie jakby łańcuszek rozrządu był luźny wcześniej ze tak powiem regenerowałem napinacz łańcuszka wszystko było ok ale stuki związane z napinaczem były w okolicach 1,5tyś. a 2tyś.obr/min więc przy tak dużych obrotach mniemam że to nie łańcuszek przed tym dzwonem silnik chodził pięknie przy wypadku silnik nie zgasł chodził cały czas podniosłem moto i jakoś dojechałem do domu i wszystko było ok co prawda nie przekraczałem 4tyś.obr/min więc może to już stało się wtedy teraz po przekroczeniu 7tyś.obr/min drgania i stukania milkną i niema znaczenia czy to na luzie czy ze wciśniętym sprzęgłem cały czas się pojawiają od 4 tyś. obr/min wiem że trudno po takim opisie dojść co to może być ale może ktoś ma jakiś pomysł ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek RR Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 witam,po glebie powinienes rozkrecic silnik, lub niech ktos to zrobi co sie zna...przewrociles sie na bok i silnik pracowal-mogl pracowac bez oleju...powinienes potraktowac to na serio, bo moze grozic sekcja zwlok....pzdRR [ Dopisane: 06-08-2005, 16:11 ]wiesz co przeczytalem jeszcze raz- zrob raczej to co mowilem i to szybko!!! nie zapalaj moto... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
21adam Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 no moto jeździłem sobie dziś motocykl leżał na boku może przez 10 sekund bo zaraz wstałem podbiegłem i go podniosłem poza tym moto ma gmole więc całkiem płasko nieleżało na asfalcie :roll: więc wydaje mi się ze nic związanego z olejem mu się nie stało ta sytuacja wystepuje tylko w przedziale między 4tys.obr/min a 6tyś.obr/min :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek RR Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 czescSluchaj Adam ja sie na tym tak super nie znam...szkoda ze jakis profesjonalista sie nie chce wypowiedziec... Generalnie jest taka zasada ze: jesli sie moto przewrocil i w slizgu sunal po asfalcie czy po czyms tam-po pierwsze nie slizgal sie z reguly na minimalnych obrotach a blizej czerwonego pola-silnik mogl nie dostac oleju i pomysl co sie w nim dzialo...po drugie z reguly nie zdazy sie wylaczyc zaraz po polozeniu maszyny na bok silnika... Nie twierdze, ze musisz rozbierac caly silnik-ale pokrywa glowicy itd...jesli stwierdzisz ze jednak silnik sie przytarl no to trudno-cala reszta-walki rozrzadu itd... Niewiem oby Ci sie nic takiego nie przytrafilo, ale upewnij sie zapytaj jakiegos speca, napewno znajdziesz w poblizu swojego miasta kogos kto sie zna... No o silnik trzeba zadbac szczegolnie!pzdRR i powodzenia!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
21adam Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 no dzieki za odp. łudze się ze się nie przytarł jak moto lezało kło się kręciło na wolnych obrotach więc może jest jakaś nadzieja szkoda że więcej osób niechce się wypowiedziećtrudno poszukam jakiegoś mechanika tyle że z motocyklowym to będzie trudno a jednak motocykl to nie samochód :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek RR Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 no szkoda, ze fachowcy nie chca pisac...hehehe-ale sezon trwa i maja duzo roboty.. Mam nadzieje ze z Twoim sprzetem wszystko ok!!!pzdRR!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
21adam Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Witam raz jeszcze a więc dziś byłem u mechanika i co się okazało ze podczas szlifu po asfalcie musiała jakaś guma co jest między gmolem a ramą wypać i przy tych obrotach gmol dostawał drgawek i stukał o rame :evil: kamień z serca mi spadł że to nic z silnikiem silniczek chodzi pięknie nie ma na co narzekać dzieki tomek RR za chęć pomocy :P wszystko powruciło do normy :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek RR Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 czescno to super! Ciesze sie nie zmiernie!!!pzdRR!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.