Skocz do zawartości

problem z cb500


21adam
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam a więc zacznę od początku jakieś dwa tygodnie temu miałem malutki wypadek ale mniejsza z tym chodzi oto że motor poszedł bokiem a ja obok niego straty nieduże bo urwana klamka od hamulca i ułamany podnóżek dziś wszystko złożyłem do kupy no i w drogę. zauważyłem że między 4tyś.obr/min a 6 tyś. obr/min pojawiają się drżenia i wibracje silnika objawy takie jakby łańcuszek rozrządu był luźny wcześniej ze tak powiem regenerowałem napinacz łańcuszka wszystko było ok ale stuki związane z napinaczem były w okolicach 1,5tyś. a 2tyś.obr/min więc przy tak dużych obrotach mniemam że to nie łańcuszek przed tym dzwonem silnik chodził pięknie przy wypadku silnik nie zgasł chodził cały czas podniosłem moto i jakoś dojechałem do domu i wszystko było ok co prawda nie przekraczałem 4tyś.obr/min więc może to już stało się wtedy teraz po przekroczeniu 7tyś.obr/min drgania i stukania milkną i niema znaczenia czy to na luzie czy ze wciśniętym sprzęgłem cały czas się pojawiają od 4 tyś. obr/min wiem że trudno po takim opisie dojść co to może być ale może ktoś ma jakiś pomysł ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

po glebie powinienes rozkrecic silnik, lub niech ktos to zrobi co sie zna...przewrociles sie na bok i silnik pracowal-mogl pracowac bez oleju...powinienes potraktowac to na serio, bo moze grozic sekcja zwlok....

pzdRR

 

[ Dopisane: 06-08-2005, 16:11 ]

wiesz co przeczytalem jeszcze raz- zrob raczej to co mowilem i to szybko!!! nie zapalaj moto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no moto jeździłem sobie dziś motocykl leżał na boku może przez 10 sekund bo zaraz wstałem podbiegłem i go podniosłem poza tym moto ma gmole więc całkiem płasko nieleżało na asfalcie :roll: więc wydaje mi się ze nic związanego z olejem mu się nie stało ta sytuacja wystepuje tylko w przedziale między 4tys.obr/min a 6tyś.obr/min :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc

Sluchaj Adam ja sie na tym tak super nie znam...szkoda ze jakis profesjonalista sie nie chce wypowiedziec... Generalnie jest taka zasada ze: jesli sie moto przewrocil i w slizgu sunal po asfalcie czy po czyms tam-po pierwsze nie slizgal sie z reguly na minimalnych obrotach a blizej czerwonego pola-silnik mogl nie dostac oleju i pomysl co sie w nim dzialo...po drugie z reguly nie zdazy sie wylaczyc zaraz po polozeniu maszyny na bok silnika...

Nie twierdze, ze musisz rozbierac caly silnik-ale pokrywa glowicy itd...jesli stwierdzisz ze jednak silnik sie przytarl no to trudno-cala reszta-walki rozrzadu itd...

Niewiem oby Ci sie nic takiego nie przytrafilo, ale upewnij sie zapytaj jakiegos speca, napewno znajdziesz w poblizu swojego miasta kogos kto sie zna... No o silnik trzeba zadbac szczegolnie!

pzdRR i powodzenia!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dzieki za odp. łudze się ze się nie przytarł jak moto lezało kło się kręciło na wolnych obrotach więc może jest jakaś nadzieja szkoda że więcej osób niechce się wypowiedziećtrudno poszukam jakiegoś mechanika tyle że z motocyklowym to będzie trudno a jednak motocykl to nie samochód :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam raz jeszcze a więc dziś byłem u mechanika i co się okazało ze podczas szlifu po asfalcie musiała jakaś guma co jest między gmolem a ramą wypać i przy tych obrotach gmol dostawał drgawek i stukał o rame :evil: kamień z serca mi spadł że to nic z silnikiem silniczek chodzi pięknie nie ma na co narzekać dzieki tomek RR za chęć pomocy :P wszystko powruciło do normy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...