Enduroboj. Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Przyszedł już tłok, jednak kiedy pan mechanik mi go założył okazało się że przy maxymalnym dokręceniu głowicy tłok o nią zawadza i nie może zrobić obrotu, tłok jest orginalny do tego kitu tuningowego, bo dokonaniu pomiarów okazało się że jest taki sam, teraz jestem poza domem i załatwiam wszystko przez tate ale wracam w sobote i sam zobacze co jest grane, może wy wiecie co jest grane, albo w czy jest problem. Prosze o pomoc bo nerwica mnie bierze, niby wszystko ma być super cacy pierwsza klasa a tu ZONK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy98 Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2005 ja tak miałem w simsonie... tłok uderzał w głowice...dałem podwujna uszczelke pod cylinder i było dobrze:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2005 ja tak miałem w simsonie... tłok uderzał w głowice...dałem podwujna uszczelke pod cylinder i było dobrze:]Ja tam mialem w motorynce to wyjalem tlok i bylo dobrze :mrgreen: Marcin: Jak dla mnie Airsal robi 2 rodzaje zestawow tuningowych do TS. Obstawiam tez ze moze po prostu dostales tlok do zestawu chlodzonego powietrzem. Zadzwon do ludzi u ktorych zamawiales, spytaj co jest grane i podaj dokladne wymiary tloka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Marcin: Jak dla mnie Airsal robi 2 rodzaje zestawow tuningowych do TS. Obstawiam tez ze moze po prostu dostales tlok do zestawu chlodzonego powietrzem. Tłok by do kitu tuningowego do RMX a więc chłodzenie powietrzem :!:Troszeczke o tym myślałem i zauważyłem że dawniej miałem grubszą uszczelke pod głowice, obiło mi sioę o uszy że te uszczelki pęczineją, może poprostu nie trzeba dokręcać głowicy na sucho na maxa, tylko dokręcić lżej a ona sama sobie spęcznieje. :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewertas Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Z tym pęcznieniem uszczelki, to bez przesady, az tyle nie spuchnie.Włóż pod cylinder grubszą uszczelkę i zobacz jak będzie działało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Ja pie**ole tu nie ma co kombinowac. Jak korbowod nie chce sie teraz nawet obrocic to uszczelka nic nie da bo na wysokich obrotach tłok bedzie nawalał po glowicy (wystarczy najmniejszy luz na ktorym kolwiek lozysku). PO prostu musisz wymienic tłok i tyle. Innej rady nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Kurde a moim zdaniem jest, bo tłok został pomierzony i okazało się że jest identyczny jak poprzedni, uszczelka pod głowice jest sporo cieńsza :!: I moim zdaniem w tym tkwi problem :!:Koleś który mi to robi powiedział że jest ro różnica rzędu jednego milimetra a nawet mniej, wydaje mi się że uszczelka załatwi sprawe. Wystarczy pokombinować :!: LOL; przed chwilką wróciłem od kolesia który robił mi silnik, tłok jest w porządku. Popełniłem beznadziejną gafe, majster podobnie, otórz zamówiłem kąplet uszczelek do TS50 a niestety do 70ccm nie pasuje uszczelka pod głowice od 50 :-D Poprostu uszczelka jest za wąska i powodowała uniesienie głowicy :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 LOL; przed chwilką wróciłem od kolesia który robił mi silnik, tłok jest w porządku. Popełniłem beznadziejną gafe, majster podobnie, otórz zamówiłem kąplet uszczelek do TS50 a niestety do 70ccm nie pasuje uszczelka pod głowice od 50 Poprostu uszczelka jest za wąska i powodowała uniesienie głowicy Hahahah no to ladnie :mrgreen: . SPec tez dobry. Jak on przedtem porownywal te tloki ze byly inne?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Jak on przedtem porownywal te tloki ze byly inne??Tłoki były takie same ;)Tylko jakiś ZONK był i właśńie nie wiedział o co chodzi :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewertas Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Jak pasuje wszystko tak jak należy to dobrze,tylko nie przytrzyj maszyny ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 a macie jakies dane serwisowe do TS 50 z 91 :roll: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 a macie jakies dane serwisowe do TS 50 z 91 Napisz co Cie dokladnie interesuje to postaram sie pomoc i cos znalesc ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.