Skocz do zawartości

Tłok TS70


Enduroboj.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przyszedł już tłok, jednak kiedy pan mechanik mi go założył okazało się że przy maxymalnym dokręceniu głowicy tłok o nią zawadza i nie może zrobić obrotu, tłok jest orginalny do tego kitu tuningowego, bo dokonaniu pomiarów okazało się że jest taki sam, teraz jestem poza domem i załatwiam wszystko przez tate ale wracam w sobote i sam zobacze co jest grane, może wy wiecie co jest grane, albo w czy jest problem. Prosze o pomoc bo nerwica mnie bierze, niby wszystko ma być super cacy pierwsza klasa a tu ZONK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tak miałem w simsonie... tłok uderzał w głowice...dałem podwujna uszczelke pod cylinder i było dobrze:]

Ja tam mialem w motorynce to wyjalem tlok i bylo dobrze :mrgreen:

 

Marcin: Jak dla mnie Airsal robi 2 rodzaje zestawow tuningowych do TS. Obstawiam tez ze moze po prostu dostales tlok do zestawu chlodzonego powietrzem. Zadzwon do ludzi u ktorych zamawiales, spytaj co jest grane i podaj dokladne wymiary tloka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin: Jak dla mnie Airsal robi 2 rodzaje zestawow tuningowych do TS. Obstawiam tez ze moze po prostu dostales tlok do zestawu chlodzonego powietrzem.

Tłok by do kitu tuningowego do RMX a więc chłodzenie powietrzem :!:

Troszeczke o tym myślałem i zauważyłem że dawniej miałem grubszą uszczelke pod głowice, obiło mi sioę o uszy że te uszczelki pęczineją, może poprostu nie trzeba dokręcać głowicy na sucho na maxa, tylko dokręcić lżej a ona sama sobie spęcznieje. :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pie**ole tu nie ma co kombinowac. Jak korbowod nie chce sie teraz nawet obrocic to uszczelka nic nie da bo na wysokich obrotach tłok bedzie nawalał po glowicy (wystarczy najmniejszy luz na ktorym kolwiek lozysku). PO prostu musisz wymienic tłok i tyle. Innej rady nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde a moim zdaniem jest, bo tłok został pomierzony i okazało się że jest identyczny jak poprzedni, uszczelka pod głowice jest sporo cieńsza :!: I moim zdaniem w tym tkwi problem :!:

Koleś który mi to robi powiedział że jest ro różnica rzędu jednego milimetra a nawet mniej, wydaje mi się że uszczelka załatwi sprawe. Wystarczy pokombinować :!:

 

LOL; przed chwilką wróciłem od kolesia który robił mi silnik, tłok jest w porządku. Popełniłem beznadziejną gafe, majster podobnie, otórz zamówiłem kąplet uszczelek do TS50 a niestety do 70ccm nie pasuje uszczelka pod głowice od 50 :-D Poprostu uszczelka jest za wąska i powodowała uniesienie głowicy :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LOL; przed chwilką wróciłem od kolesia który robił mi silnik, tłok jest w porządku. Popełniłem beznadziejną gafe, majster podobnie, otórz zamówiłem kąplet uszczelek do TS50 a niestety do 70ccm nie pasuje uszczelka pod głowice od 50  Poprostu uszczelka jest za wąska i powodowała uniesienie głowicy

Hahahah no to ladnie :mrgreen: . SPec tez dobry. Jak on przedtem porownywal te tloki ze byly inne??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...