simson51 Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Witam!Do niedawna mamy w domu Hondę NSR 125. Chodzi dobrze (140km/h), lecz niechce się zbierać od wolnych. Do 3 tyś. ma dziurę w obrotach. To znaczy dam na wolnych gaz do dechy i zadławia się i gaśnie! Co to może byc???Pozdr.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 1. To nie 4 suw zeby mial moc na wolnych2. Jezeli ja muli po dodaniu gazu to wyreguluj dobrze mieszanke paliwo/powietrze. BYc moze masz takze zle ustawiona iglice. Ogolnie gaznik do regulacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
220V Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Co to może byc??? Naucz sie jeździć wysilonym dwusuwem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 sprawdź cisnienie.. bo 140 to mało na odblokowaną nsr a pozatym nawet w wysilonym dwusuwie nie ma czegos takiego jak gasnienie po otwarciu manetki.. to jest chory objaw!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Jak dobrze wyregulowany NAPRAWDE wysilony 2suw jak YZ czy CR to nawet nie zgasnie po maxymalnych odkreceniu manetki. SimsonS51- najlepiej to nie przejmuj sie tym tylko jezdzij w wyzszym zakresie obrotow bo jezdzac na 2000 mocno katujesz silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simson51 Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Hmm..Istnieje jeszcze coś takiego w tym moto jak regularot spalin! I gdy on właśnie się włączy(jest podłączony do silniczka za pomoca linek) moto sie zrywa świetnie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewertas Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 A ten"regulator spalin" to nie jest przypadkiem zawór wydechowy podobny do tego w dt?Moze masz go troszke źle ustawionego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Hmm..Istnieje jeszcze coś takiego w tym moto jak regularot spalin! I gdy on właśnie się włączy(jest podłączony do silniczka za pomoca linek) moto sie zrywa świetnie!To zawor wydechowy. SPrawdz czy jest on wogole sprawny jezeli brakuje Ci az tak mocy na dole, bo on "wlaczony" to jest caly czas. Po prostu na nizszych obrotach przymyka on kanał wydechowy a na wyzszych otwiera. To ze twoja Honda nagle dostaje kopa to nie wiem co sie dziwisz. To jest 2suw kolega i to norma ze dobre osiagi masz tylko jak sie juz wkreci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 u mnie nawet przy 2tysiącach obr przy manecie do oporu wyjeżdza na podjazd przy bramie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simson51 Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 No i o to własnie chodzi!!! ONA MUSI CHODZIĆ JUŻ OD WOLNYCH, A NIE SIE DUSIĆ!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 No i o to własnie chodzi!!! ONA MUSI CHODZIĆ JUŻ OD WOLNYCH, A NIE SIE DUSIĆ!!!No to Ci napisalem zebys wyregulowal sklad mieszanki paliwowo-powietrznej i ewentualnie pobawic sie polozeniem iglicy. Wtedy jechac bedzie na tych 2000 ale mocy nie bedzie mial. Zamierzam jezdzic na takich obrotach NSR'ka? Jak tak to szykuj kase na remont :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 jak ruszam na podjeździe z 5-6 tys to spada do 2tys (jesli sie uda dobrze puscic hamulec i nie zgasnie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simson51 Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Razem z bratem regulowaliśmy położeniem igły w gaźniku i nic to nie zmieniało! Może przesto iz filtr był nie zakręcony??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Razem z bratem regulowaliśmy położeniem igły w gaźniku i nic to nie zmieniało!A probowaliscie na roznych polozeniach regulowac ilosc powietrza w mieszance?? Jak nie to taka regulacje o kant d*py potluc :) . Może przesto iz filtr był nie zakręcony???Co znaczy "niezakrecony"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simson51 Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Filtr był nie poskładany do końca tzn. dekel był nie założony! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.