daro-wolbrom Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 kupiłem niedawno xl-ke i ostatnio zaczęła często gasnąć i po tym trudno ją zapalić.Mam nadzieję że to nie moduł lub impulsator.Jeżeli jednak tak to może ma ktoś to do sprzedania? Przy okazji szukam też plastikowej zębatki do ślimaka szybkościomierza,lub całego ślimaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 W pierwszej kolejności zanim kupisz moduł lub impulsator (są dość drogie) wymień świecę na nową , rozbież i przeczyść gaźniki oraz wyczyść filtr powietrza. Sprawdz kable instalacji oraz kostki czy któraś nie ma przerwy w obwodzie, można wymienić też przewód wysokiego napięcia może on ma gdzieś przebicie.Sprawdz luzy zaworowe, wszystkie te czynności są dość łatwe a świeca i przewód wysokiego napięcia nie są drogie. :P Jeżeli po tych czynnościach moto nadal będzie miało takie obiawy to możesz się zacząć martwić. Co do żębatki do ślimaka to sam też niedawno szukałem i nic z tego, byłem zmuszony kupić nową w Hondzie.Koszt niestety 100 zł. za samą zębatkę :( Pozdro!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro-wolbrom Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 W pierwszej kolejności zanim kupisz moduł lub impulsator (są dość drogie) wymień świecę na nową , rozbież i przeczyść gaźniki oraz wyczyść filtr powietrza. Sprawdz kable instalacji oraz kostki czy któraś nie ma przerwy w obwodzie, można wymienić też przewód wysokiego napięcia może on ma gdzieś przebicie.Sprawdz luzy zaworowe, wszystkie te czynności są dość łatwe a świeca i przewód wysokiego napięcia nie są drogie. :P Jeżeli po tych czynnościach moto nadal będzie miało takie obiawy to możesz się zacząć martwić. Co do żębatki do ślimaka to sam też niedawno szukałem i nic z tego, byłem zmuszony kupić nową w Hondzie.Koszt niestety 100 zł. za samą zębatkę :) Pozdro!!! Sad Wszystko to co opisałeś zrobiłem i objawy są te same,niestety :evil: Nie znasz kogoś kto ma moduł i impulsator?I czy to jest to samo co do xl600rm?Na jaką cenę muszę się przygotować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 kolesia KLR600 wogole nie chce zapalic czasem jak go kopie to pyrknie ale nie odpali dodam ze gaznik zostal sprawdzony ale silnik jak i elektryka sa w stanie rozkladu kable od alternatora i zaplonu byly polamane i poprzecierane polutowalem to ,stacyjka jak i wylacznik pod kciukiem zostaly przerobione ale juz dosc dawno i moto chodzilo na tym niektore kostki wydaja mi sie przerabiane ale czy mozliwe ze zdechlo cos w zaplonie iskra jest .......... :roll: luz zaworowy nie wiem ale chyba ustawiony bo wymieniany byl lancuch rozrzadu i uszczelniacze Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Nie znasz kogoś kto ma moduł i impulsator?I czy to jest to samo co do xl600rm?Na jaką cenę muszę się przygotować? Sprubój pod tymi numerami:http://www.forum.motocyklistow.pl/viewtopi...highlight=xl600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.