JACEKMT10 Opublikowano 31 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2005 WITAMJESTEM NOWY NA FORUM I OD NIEDAWNA MAM DNIEPRA A JUZ MAM Z NIM PROBLEM.W CZASIE JAZDY STRASZNIE PLUJE OLEJEM PRZEZ ODME PO PRZEJECHANIU 20 KM WYLEWA OKOLO 50 ML OJEJU MAM ZMIENIONE GAZNIKI NA JAWOSKIE ALE TO NIE POWINNO MIEC WPLYWU STAWIAM NA PIERSCIENIE I ZBYT DUZE CISNIENIE W SILNIKU (GAZY Z CYLINDROW)MOZE SIE MYLE PORADZCIE COS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Witam Na początek wyłącz (caps lock)Sprawdz cisnienie sprężania i bedziesz wiedział w jakim stanie masz pierscienie i głowice. Średnio powinno byc 7 7,5 atm.Miałem zawór odmy z dwoma otworami 8O.Cza było kombinowac jak założyc :mrgreen: Same niespodzianki na początek :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACEKMT10 Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Nie trzeba sprawdzac cisnienia sprezaniae jes jak w "malym bzyku" Zdjolem cylindr i luzy na zamkach po 2 mm :lapad: Co z tym zaworem, jak to wyglada :?: Do tej pory jezdzilem dwusuwami ta nie bylo tekich "dziwnich" rzeczy [ Dopisane: 02-08-2005, 15:51 ]Widze ze to tylko w miom Dnieperku dzieja sie takie rzeczy. Dzisiaj odpalam go z nowymi tlokami i pierscieniami zobacze co teraz bedzie sie dzalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Moim zdaniem z odmy rusek zawsze cos wypluje. u mnie po dluzszej trasie silnik jest tlusty od oleju. Jednak te 50 ml na 20 km to za duzo. Powinni to byc w postaci mgielki olejowej, a nie kropel. Sparwdz luzy na zaworze odmy. Jest on pod przednia pokrywa silnika. Luzy na zamkach rzeczywiscie za duze. Zalozyles nowe loki bez pasowania z cylindrem? Pamietaj o odpowiednim luzie. Zalecam 9 setek, coby sie nie zacieral..pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACEKMT10 Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Tłoki założyłem większe 0,02 mm to jest rozwiązanie tymczasowe przed remontem. Miałem takie tłoki to je wykorzystałem stare miały duzy luz w rowkach nie wspomnę o zamkach pierścieni teraz na razie jest ok spreżanie sie poprawiło, przestał dymić no i nie pluje olejem przez odmęNajciekawsze jest to że nowe tłoki ruskie o tym samym wymiarze (nabity na denku) mialy różną średnice :!: :!: :!: Jeden wchodził w cylinder jak powinien a drugi za nic nie chciał się zmieścić do tego samego cylindra. Na szczęście drugi cylinder był mocniej zużyty i pasował idealnie do większego tłoka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Paweł Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 hehe skad ja to znam!!!!!!!!kupilismy tłoki od P. zwiercana( nie jego wina polecam)jeden był 0.05mm wiekszy od drugoegorobilismy na 2 szlifpowiedzielismy żeby spasowali cylindy do tłoków na 0.09mmhehe zrobili . no ale jak załozylismy pierscienie to ja jednym tym mniejszyb było 0.45mm a na drugim 0.6 a to było zaduzo zeby tak zostawic tym bardziej że w instraukcji jest podane ( starszy model 0.15-0.45 a dla m 67 0.2-0.5) no to udało sie dostac piercienie na 3 szlif i sie dopiłowało na "ciasne" 0.15mm teraz mozemy sie poszczycic kompresja 9atm:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.