Skocz do zawartości

OLEJ W ODMIE


JACEKMT10
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM

JESTEM NOWY NA FORUM I OD NIEDAWNA MAM DNIEPRA A JUZ MAM Z NIM PROBLEM.

W CZASIE JAZDY STRASZNIE PLUJE OLEJEM PRZEZ ODME PO PRZEJECHANIU 20 KM WYLEWA OKOLO 50 ML OJEJU

MAM ZMIENIONE GAZNIKI NA JAWOSKIE ALE TO NIE POWINNO MIEC WPLYWU STAWIAM NA PIERSCIENIE I ZBYT DUZE CISNIENIE W SILNIKU (GAZY Z CYLINDROW)

MOZE SIE MYLE PORADZCIE COS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam

Na początek wyłącz (caps lock)

Sprawdz cisnienie sprężania i bedziesz wiedział w jakim stanie masz pierscienie i głowice. Średnio powinno byc 7 7,5 atm.

Miałem zawór odmy z dwoma otworami 8O.Cza było kombinowac jak założyc :mrgreen: Same niespodzianki na początek :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba sprawdzac cisnienia sprezaniae jes jak w "malym bzyku" Zdjolem cylindr i luzy na zamkach po 2 mm :lapad:

Co z tym zaworem, jak to wyglada :?:

Do tej pory jezdzilem dwusuwami ta nie bylo tekich "dziwnich" rzeczy

 

[ Dopisane: 02-08-2005, 15:51 ]

Widze ze to tylko w miom Dnieperku dzieja sie takie rzeczy. Dzisiaj odpalam go z nowymi tlokami i pierscieniami zobacze co teraz bedzie sie dzalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem z odmy rusek zawsze cos wypluje. u mnie po dluzszej trasie silnik jest tlusty od oleju. Jednak te 50 ml na 20 km to za duzo. Powinni to byc w postaci mgielki olejowej, a nie kropel. Sparwdz luzy na zaworze odmy. Jest on pod przednia pokrywa silnika. Luzy na zamkach rzeczywiscie za duze. Zalozyles nowe loki bez pasowania z cylindrem? Pamietaj o odpowiednim luzie. Zalecam 9 setek, coby sie nie zacieral..

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tłoki założyłem większe 0,02 mm to jest rozwiązanie tymczasowe przed remontem. Miałem takie tłoki to je wykorzystałem stare miały duzy luz w rowkach nie wspomnę o zamkach pierścieni teraz na razie jest ok spreżanie sie poprawiło, przestał dymić no i nie pluje olejem przez odmę

Najciekawsze jest to że nowe tłoki ruskie o tym samym wymiarze (nabity na denku) mialy różną średnice :!: :!: :!:

Jeden wchodził w cylinder jak powinien a drugi za nic nie chciał się zmieścić do tego samego cylindra. Na szczęście drugi cylinder był mocniej zużyty i pasował idealnie do większego tłoka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

hehe skad ja to znam!!!!!!!!

kupilismy tłoki od P. zwiercana( nie jego wina polecam)

jeden był 0.05mm wiekszy od drugoego

robilismy na 2 szlif

powiedzielismy żeby spasowali cylindy do tłoków na 0.09mm

hehe zrobili . no ale jak załozylismy pierscienie to ja jednym tym mniejszyb było 0.45mm a na drugim 0.6 a to było zaduzo zeby tak zostawic tym bardziej że w instraukcji jest podane ( starszy model 0.15-0.45 a dla m 67 0.2-0.5) no to udało sie dostac piercienie na 3 szlif i sie dopiłowało na "ciasne" 0.15mm

teraz mozemy sie poszczycic kompresja 9atm:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...