Yaco Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 Witam.Mojej cebrze (w nowszych pewnie też) w korpusie pompy cieczy chłodzącej , a dokładnie na tulei wokół wałka napędowego tejże pompy znajduje się 5mm otworek (od spodu). Od jakiegoś czasu zaczął pojawiać się tam olej - możliwe, że pojawiał się już wcześniej, ale wątpię. Wygląda mi to na swego rodzaju zabezpieczenie przed wymieszaniem olej z wodą lub odwrotnie. Domyślam się, że jest do wymiany jakiś uszczelniacz, tyle tylko, że na wszystkich serwisówkach jakie posiadam nie widać żadnego o-ringu. Ktoś wie jak to jest skonstruowane? - chcę wymienić uszczelniacz, kwestia tylko czy dam rade narzędziami, które posiadam. Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 widze ze to samo co w mojej kawie padly uszczelki pompy a przy oakzji wymienilem simering na walku napedzajacym pompe calosc zrobilem od zewnatrz nie sciagajac pokrywy silnika koszta uszczelek pompy ok 80 a simmering 20 bo bralem taki super haper :D ok 100 zl zrobilem to sam bo to zadna filozofia pozdro Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 31 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2005 Zakupiłem w Hondzie coś co miało być uszczelniaczem właśnie do tego miejsca, ale po zdjęciu pompy okazało się że jest to zupełnie inny zimmering. Najwyraźniej jest to jakiś fikuśny wynalazek (zimmering) i obawiam się prblemów z wyjęciem go...Pytanko: Czy ktoś robierał kiedyś pompę wody w CBR? Czy w ogóle jest to wymienialne - słyszałem kiedyś, że pomp wody się nie naprawia... Z góry dzięki za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 no nie jest tam zwylky zimmering a ta specialna uszczelka i tysz mialem problem z wyjeciem metalowej miseczki (ktora pozostala po uszczelce) z kartera ale wdlug manuala cza bylo ja delikatnie wydlubac srubokretem jak masz manuala lub fiszke to zapodaj obadamy to Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 No właśnie w Haynes'ie nic na ten temat nie piszą - u mnie ten uszczelniacz nie jest w karterze tylko w pompie... :| [Dopisane: 02.08.2005]Wyjaśniło się, niestety... Uszczelniacz w CBR600 PC19 jest na stałe zamontowany w pompie i z założenia jest częścią niewymienialną. Wymienialna za to jest pompa za "jedyne" 900 PLN (coś w tych okolicach). :( PS. I love HONDA :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.