Skocz do zawartości

Gażnik gażnikowi nierówny....


madras30
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam jawę 350ts w bdb stanie, nie jestem jednak zadowolony z jej "ciągu"(nie jestem laikiem ), Owszem ma moc ma ale zamiast przyspieszenia jest "buczenie" a dopiero przyspiesza ( tłumiki, przerywacze, uszczelniacze kondensatory, gażnik-ustawienia fabryczne, filtr nowy (bez tez to samo) swiece bosha4eketrodowe, komory polerowane, 2500 po szlifie itp, kupiłem nówkę gażnik-120 pln i jeszcze gorzej niz na starym-muł totalny! ,załatwiłem inny uzywany i lepiej ale dalej nie to samo-lznacznie lepiej przyspieszy stopniowo nieznacznie uchylając przepustnice niż na fulli czekać tylko dwa razy jechałem jawą która rwała jak szalona pomimo znacznie gorszego jej stanu technicznego -planuje jeszcze zastosować olej castrol pełny syntetyk ale mam obawy( obecnie lux-lepiej i ciszej pracujeniż na miksolu)czy mu to nie zaszkodzi?

 

Jeszcze jedno co oznaczają lirterki (zawsze dwie duże)na gażniku umiejscowione po jego prawej stronie jakby miedzy wlotem powietrza a przepustnicą Gzźniki z oznaczeniam KW pracowały nalepiej, inastukcja zaleca CE nataomiast orginalny był BW a ta "kicha" nówka KY

 

może ktos mi wyjaśni co to za kod?

pozdrawiam

 

Mirek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może przełusz gażnik z tej jawy co tak dobrze ciągneła do twojej,jeżeli masz taką możliwość,wtedy zobaczysz czy to wina gaznika czy może czegos innego,a co do literek tp wydaje mi się że to jakieś oznaczenia fabryczne,ale może się mylę. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedź. Niestety nie mam tej mozliwości. Owszem obecnie dorwałem tego KW i nie powiem lepiej niz BW (dziwne- dysze takie same, poziomy paliwa też i brak widocznij reakcji na ich regulacje poza spadkiem mocy przy znacznie zaniżonym poziomie) Mimo wszystko ma twardy chód-wyprzedzenie ustawiane na czujnik! chyba juz taka jego uroda i nic na to nie poradzę a łapani koni w tłumniku to nie dla mnie(owszem-bez uszczelek nawet ni ejest tak najgorzej ale dalej to nie to-buczy i już) o wiele szybciej ją rozpedzę delikatnie podciagajac gazu niz na full i czekac na rwanie-poprostu krótkie zadławienie i dpiero cos sie dzieje jkaby bezwładnośc paliwa była za duża (moze lux powoduje za dużą lepkośc paliwa? -albo sam juz nie wiem ale i na miksolu tez rewelacji nie było, chyba zastanowie się nad syntetykiem. CZy ktos moze eksploatuje jawę na takim oleju? coprawda dwusuwa hyba nie ma z czego "płukać" ale mam obawy co do przerzucenia sie na syntetyk (przebieg-15000km po 12500 km I szlif chyba najwyższy czas go przepierścieniować ale po co jak sprężanie sliczne a chodzi tylko na 100 tkach -95 tki wymiekaja w upalny dzień a poruszam sie raczej w ruchu miejskim)

prosze o opinie i poradę

 

Mirek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...