Skocz do zawartości

Gażnik gażnikowi nierówny....

madras30
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam jawę 350ts w bdb stanie, nie jestem jednak zadowolony z jej "ciągu"(nie jestem laikiem ), Owszem ma moc ma ale zamiast przyspieszenia jest "buczenie" a dopiero przyspiesza ( tłumiki, przerywacze, uszczelniacze kondensatory, gażnik-ustawienia fabryczne, filtr nowy (bez tez to samo) swiece bosha4eketrodowe, komory polerowane, 2500 po szlifie itp, kupiłem nówkę gażnik-120 pln i jeszcze gorzej niz na starym-muł totalny! ,załatwiłem inny uzywany i lepiej ale dalej nie to samo-lznacznie lepiej przyspieszy stopniowo nieznacznie uchylając przepustnice niż na fulli czekać tylko dwa razy jechałem jawą która rwała jak szalona pomimo znacznie gorszego jej stanu technicznego -planuje jeszcze zastosować olej castrol pełny syntetyk ale mam obawy( obecnie lux-lepiej i ciszej pracujeniż na miksolu)czy mu to nie zaszkodzi?

Jeszcze jedno co oznaczają lirterki (zawsze dwie duże)na gażniku umiejscowione po jego prawej stronie jakby miedzy wlotem powietrza a przepustnicą Gzźniki z oznaczeniam KW pracowały nalepiej, inastukcja zaleca CE nataomiast orginalny był BW a ta "kicha" nówka KY

może ktos mi wyjaśni co to za kod?

pozdrawiam

Mirek

a może przełusz gażnik z tej jawy co tak dobrze ciągneła do twojej,jeżeli masz taką możliwość,wtedy zobaczysz czy to wina gaznika czy może czegos innego,a co do literek tp wydaje mi się że to jakieś oznaczenia fabryczne,ale może się mylę. :)