shenron_li Opublikowano 16 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2005 Honda nsr 125 , Yamaha Tzr 125 , Aprilia af 125 bylbym wdzieczny , za doradzenie w sprawie wyboru pierwszego motocykla z listy wyzej wymienionej...Cenowo i wizualnie przemawia do mnie honda , ale to przeciez nie wszystko... Co o tym myslicie , dzieki za wpisy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chrosta Opublikowano 16 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2005 ja bym tez brał Honde , lub Tzr . Af to juz jednak stare motocykle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ukasz. Opublikowano 16 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2005 zdecydowanie NSR w tzr jest silnik jak w dt czyli słabszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 16 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2005 ale ktore modele z poczatku lat 90tych czy nowe ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ukasz. Opublikowano 16 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2005 z początku lat 90 napewno a w nowszych to niewiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
legut7 Opublikowano 16 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2005 Polecam NSR! :-) Cytuj www.legato-motocykle.plOdzież, części i akcesoria do motocykli, skuterów i ATVWszystkie marki w jednym miejscu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shenron_li Opublikowano 16 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2005 tak roczniki oscylujace powyzej 95 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUZIPOWER Opublikowano 17 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 badz co badz najwieksza wuchte ma Cagiva Mito (wersja otwarta !) moja szla 190 km/h (we dwoch 170 !) ale w tych modelach mimo dozownika lepiej dolewac jeszcze olej do kibla, bo ja moja 3 razy zatarlem !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shenron_li Opublikowano 18 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 Mam na oku m.in. ta tzr 125 , znalazlem dosc fajna oferte na dodatek blisko mnie: no wiec rocznik 1995 jak sie dowiedziaelm przebieg az 40.000 km ! Z tym ze zostalo wymienione cytuje:: "Motorek jest po kapitalnym remoncie silnika wymienione bylo: tłok z pierscieniemi, szlif cylindra, wymiana korbowodu i regeneracja wału, wymiana wszystkich łożysk i simeringów, wymienione zostały też cześci takie jak linka i napęd licznika, klocki hamulcowe, wszystkie plyny i oleje." W takim wypadku , do jakiej ceny max , za tak odrestaurowany motor , moge sie posunac ?? dzieki za wpisy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUZIPOWER Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 "Motorek jest po kapitalnym remoncie silnika wymienione bylo: tłok z pierscieniemi, szlif cylindra, wymiana korbowodu i regeneracja wału, wymiana wszystkich łożysk i simeringów to juz na bank tego nie kupuj !!! bo byla zatarta i zatrze sie na bank 2 raz !!!!! ja uwazam, ze te motory sa tak wyzylowane, ze ich silniki sa jednorazowki !!! nie KUPUJ tego moto - bo bedziesz zalowal !!! wiem to po wlasnym doswiadczeniu !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shenron_li Opublikowano 18 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 dzieki koledze wyzej ! o takie wpisy mi chodzilo :) Czyli co , ? nie kupywac motorow w ktorych bylo cos wymieniane ?? a jesli motor jest z dosc dawnych lat np. 95 , to przeciez nie mozliwe jest aby bez jakichkolwiek zmien czesc wyeksploatowanych , dzialal nadal ? a moze sie myle ? jesli momglby mi ktos to przyblizyc , bylby bardzo zoobowiazany ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 ja bym brał tzrke, najładniejsza jest ;) sam mam nsrke i innym bardziej podoba się jak mi :( ale wychodzę z założenia, że jak jadę to nie widze motocykla :)a osiągi to wszystkie mają takie same ;) jedynie niektóre mito bywają szybsze ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUZIPOWER Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 Czyli co , ? nie kupywac motorow w ktorych bylo cos wymieniane ?? a jesli motor jest z dosc dawnych lat np. 95 , to przeciez nie mozliwe jest aby bez jakichkolwiek zmien czesc wyeksploatowanych , dzialal nadal ?nie mowie, ze nie kupowac motorow w ktorych bylo cos wymieniane ! tzn. wiadomo, ze trzeba wymieniac olej, klocki, filtry, lozyska w kolach itd. itp. ! ale jezeli ktos pisze, ze "po generalnym remoncie - wymienilem tlok, pierscienie, korbowod zregenerowany....." to z jakiej paki to robl ? wiec JA uwazam, ze na bank byla zatarta (w szczegolnosci 125-tki bo one maja najwieksze prawdopodobienstwo zatarcia - maja zylowane silniki ! np. moja cagiva miala 38 KM przy poj. 125 ! przeciez GS500 ma podajze 46 KM a pojemnosc o 375 wiecej - chyba rozumiesz o co chodzi z wyzylowaniem !!!) rozumiem przy WSK, albo SIMSON, ale nie przy drozszej maszynie ! uwazam, ze w MZ-tach juz nie powinno sie takich remontow robic ! ja mialem MZ 250 z 1985 r. i silnik byl w nominale - wszystko oryginal !!! a miala duzo przekulane ! silniki nie sa robione na 10 tys. km ! uwazam, ze jak silnik jest dbany ("kto smaruje ten jedzie" itd) to taki silnik powinien zrobic nawet to 100 tys km ! czy sie myle ? nie mowie, ze nie masz kupowac 125-tki ! ale najlepiej jak bys trafil na wersje zblokowana (wtedy wiesz, ze nie byla zylowana !) i ewentualnie ty zdejmiesz blokady - lecz wtedy oprocz dozownika lej olej rowniez do baku ! (ja tak nie robilem i 3 razy zatarlem !) czy ktos z doswiadczenia moze podwazyc moje ogolne zdanie ? jak tak to czekam - w ten sposob napewno lepiej pomozemy koledze ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shenron_li Opublikowano 18 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 jeszcze raz dzieki Luzipower , chlone wszystko co piszesz jak gąbka...hehe mam nadzieje ze te wykrzykniki przy zdaniach nie wynikaja ze zdenerwowania ale z zaangazowania w sprawe :) bo ja bardzo spokojnie acz dokladnie chce znac zdanie doswiadczonych jezdzcow pozdrawiam Edit. W przypadku odblokowanej , w jakich proporcjach lac olej do baku ? aha i co to jest zatarcie silnika ;)? Czyzby uzycie go ponad jego sily ? co w konsekwencji prowadzi do zniszczenia . Nie zrazajcie sie niskim stopniem moich pytan , wszak jam strasznie poczatkuajcy , juz prawko zaczynam robic A rzecz jasna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUZIPOWER Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 chlone wszystko co piszesz jak gąbka...to jeszcze sie wstrzymaj z tym chlonieciem ! zawsze poczekaj na kilka zdan od kilku osob ! wtedy wywioskujesz to cosik i "wchloniesz" !wykrzyknikija tak zawsze - ciesze sie, ze na tym forum admini sa przyjaznie nastawieni (bo na innych forach bym juz pewnie bana zalapal !)W przypadku odblokowanej , w jakich proporcjach lac olej do baku ? na samym poczatku musisz jechac do jakiegos serwisu, aby skikneli, czy jest dobrze ustawione dawkowanie ! (troche odbiegajac - ja na iglicy przestawilem na wieksze zuzycie paliwa=wieksza wuchta ale dozownika juz nie zwiekszylem - i to bylo pierwsze zatarcie !) a pozniej poprostu troche dolewasz do zbiornika (ok. 50 ml na pelny zbiornik !) wtedy oprocz tego, ze pobiera sobie sam z dozownika to w baku ma rowniez troszeczke bardziej "smarowne" paliwko ! o wiele wieksze bezpieczenstwo ! i pamietaj na przyszlosc - olej tylko i wylacznie PEŁEN SYNTETYK ! np. CASTROL TT (bodajze)aha i co to jest zatarcie silnikagdy tlok chodzacy w cylindrze dostaje oprocz paliwa olej ma powiedzmy "poslizg" i jest git ! natomiast gdy mu zabraknie to nie ma tego poslizgu, wzrasta "dopuszczalna" jego temperatura, pierscienie i tlok pod jej wplywem sie rozszerzaja i przycieraja o cylinder = kaput (moga sie zapiec same pierscienie, ale moga rowniez one peknac i pocharatac cylinder oraz powbijac sie w glowice ! rozne sa przypadki !) ktos umie to lepiej wytlumaczyc bo mi to chyba niezbyt profesionalnie wyszlo ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.