Gość Anonymous Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 Jak w temacie. Czy jest to skutek dość mocnego eksploatowania silnika ? Czy wychodzi to już przy sporych przebiegach, niekoniecznie po właścicielu ktory lubił odkręcić ? Czy nadgryzienie przez ząb czasu ma też tutaj jakieś znaczenie czy poprostu jak moto dostawało ostro to ma przebarwione kolanka... Dzięki za odp. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Salata123 Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 Przebarwione kolanka to to co tygryski lubia najbardziej :twisted: :mrgreen: Dodaje uroku motocyklowi ;) A robi sie to od wysokiej temp. Moje kolanko jest pewnie od wysokich obr :mrgreen: Ale u taty gdzie sa 4 kolanka nabrały koloru najbardziej te w ktore bezposrednio nie wieje powietrze. czyli te za kołem :P Motocykl napewno nie był katowany nigdy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paluch Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 przebarwione kolanka to normalny objaw eksploatacji silnika. w xj 600 oraz w fj 1200 także miałem przebarwione. nic sie z tym nie dzieje ale mozna podpolerować jeżeli chcesz ale nie będzie to długotrwały efekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.