Skocz do zawartości

tuning Suzi ts 50 90'


Green-kesy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym trochę poprawić osiągi mojego sprzętu. Zastanawiałem się nad kupnem większego gaźnika (21-cokolwiek by to nie znaczylo), czy opłaca się inwestować te 4 stówki? O ile, mniej więcej, powinny się poprawić osiągi, i czy montaż jest trudny?

Drugie pytanie: jak poznać, czy motor jest zdławiony. Maksymalna prędkość wynosi 75km/h (co prawda po chwili takiej jazdy poszła mi uszczelka od pompy wodnej,- za wysoka temperatura, ale to sprawa przemycia chłodnicy :) ).

Z góry dzięki za porady i pamiętajcie, że jestem prawie totalnie zielony :D

 

Pozdrawiam

Krzysiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(21-cokolwiek by to nie znaczylo),

To jest rozmiar gardziela

 

Ts'ke mialem, pisalem juz o tym 100 razy i napisze jeszcze raz :) . Proponuje narazie zostawic gaznik w spokoju i zakupic cylinder tuningowy na 70cc. Ja mialem taki za ok 450zł i sprawował sie super. Z takim cylindrem TS'ka przekracza nawet 110km/h. Jesli chcesz miec jeszcze wiecej mocy nalezy rozciac dyfuzor i wywalic wszystko ze srodka. Suza odrazu zaczyna rwac mocniej glebe :twisted: . Powiem nawet ze jesli chodzi o moc to chyba wybebeszenie dyfuzora wiecej dalo, tyle ze predkosci raczej nie zmienilo. Gaznik sprobuj dopasowac od jakiejs seryjnej 80cc typu DT czy MTX.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...