thror0 Opublikowano 7 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2005 Witam. mam problem z kawasaki kmx125. Pojezdzilem sobie dzisiaj po kaluzach i innych blotach potem po jakis polnych drogach i na koniec na zgaszonym silniku na luzie jechalem moze z 500m z górki i chce odpalic moto. Spoko odpalil bez problemu ALE wrzucam bieg puszczam powoli sprzeglo i jest taki moment ze spadaja obroty i gasnie. Jak w momencie kiedy obroty spadaja wcisne sprzeglo to obroty wracają tak jak były. Ogolnie jak jest na biegu to sprzeglo skutecznie redukuje obroty :? Pomozcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sz6sty Opublikowano 8 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2005 jak puszczasz sprzęgło silnik potrzebuje wiecj mocy by ruszyć z miejsca a do tego potrzebuje więcej bęzyny w komorze spalania więc ja bym szukał przyczyny w "instrumentach" paliwowychPSOstatnio jak CZ350 skakałem po wertepach piaskowych też miałem taki sam objaw że jak odpuszczałem na biegu sprzęgło to gasła , przeczyściłem dysze gaznika i wszystko wróciło do normy :) ale pamietaj ze w japońcu niuchać przy gaznikać niewolno bo mozna jeszcze pogorszyć sytuacje Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thror0 Opublikowano 16 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2005 caly gaznik wczoraj wyczyscilem, wszystkie dysze i ladnie chodzi na luzie. Pali od pierwszego kopa, szybko sie wkreca na wysoki obroty ale dalej na biegu ani drgnie jak puszczam sprzeglo. Nawet z gory jak go rozpedze i wrzuce bieg to nie chce odpalic (a na koniec czasem strzeli z tlumika) Poradzcie cos z gory dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 16 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2005 Przy nozce mozesz miec taki guziczek ktory zapobiega jezdzie z otwartą nóżką. Jak dla mnie po prostu sie zaciął. Działa to tak ze po wrzuceniu biegu zaplon jest odcinany przez co nie pojedziesz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thror0 Opublikowano 17 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 niestety to tez nie jest guziczek przy nozce bo juz to sprawdzilem. sa jeszcze jakies inne pstryczki ktore odcinaja zaplon na biegu ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 tzn sprzeglo ciagnie :?: jesli tak wymien tarcze sprzeglowe w ecie tak mialem to pomoglo Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thror0 Opublikowano 17 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 sprzeglo dobrze dziala tylko jak wrzuce bieg i zaczne puszczac sprzeglo to w miejscu gdzie zazwyczaj sprzeglo zaczynalo ciagnąć to spadaja obroty silnika a moto ani drgnie (jakby zaplon odcinalo albo paliwo) Nie jest tak ze sie dusi tylko rowno spadaja obroty a jak wcisne sprzeglo to normalnie chodzi. To chyba nie jest sprzeglo bo nawet z gory nie chce odpalic na biegu. Gaznik tez jest wyczyszczony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 Ktoś miał ostatnio podobne objawy - ruszyć z miejsca ani jechać niemógł... Dysza główna była zatkana... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manta Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 sprawdz włacznik przy klamce sprzegla i nuzce jesli takie posiadasz z pewnoscia jes to przyczyna powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 to by odrazu zgaslo bo odcina zaplon a jak mu dasz gazu dosc mocno to tysz zgasnie ?? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thror0 Opublikowano 19 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 ile bym gazu nie dal to i tak zgasnie i tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 a zdejmij tlumik moze zapchany jest ale dziwne to wszystko ale jak by to byla elektronika to by odrazu zgaslo a nie spadalo z obrotow zobacz jeszcze bez obciazenia postaw na stopce lub na stolku bo to enduro wkoncu zapnij jakis bieg i zobacz co sie bedzie dziac ,i zdaje sie ze jak zapniesz bieg bez sprzegla to rowniez zgasnie ?? a moze masz tam czujnik luzu ?? moze on robi klopot u mnie jak odlaczylem kabelek od czujnika to nie odpalila maszyna no ale opisujesz ze jak zapniesz bieg to silnik pracuje tylko jak sprzeglo puszczasz to gasnie w takim razie nie wiem cos dziwnego sie dzieje :roll:cza by zbadac ogranoleptycznie przez neta ciezko stwierdzic pozdro Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thror0 Opublikowano 19 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 manta: sprawdz włacznik przy klamce sprzegla i nuzce jesli takie posiadasz z pewnoscia jes to przyczyna powodzenia qrde manta to byl wlacznik przy klamce sprzegla, ktory juz odlaczylem :D . DZIEKI WSZYSTKIM za pomoc :!: PS. po co ten wlacznik jest tak w ogole ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 dziwne bo spodziewalem sie ze moto zgasnie odrazu po zapieciu biegu :roll: :roll: sluzy to tego co bys nie jezdzil z rozlozona stopka bo mozna zajaca zlapac :D w kawie i nie tylko lubi sie to psuc :P Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arecki Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 sluzy to tego co bys nie jezdzil z rozlozona stopka bo mozna zajaca zlapacraczej do tego, żeby nie zapalać sprzęta na biegu gdy nie jest wysprzęglony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.