Skocz do zawartości

Pierścienie tłokowe i łożyska.


Rekomendowane odpowiedzi

Co powiecie mi na temat wymiany pierścieni tłokowych. Poprostu taka myśl jest spowodowana brakiem kasy na nowy tłok z pierścieniami(260zł). Wydaje mi się iż za kąpresje odpowiadają głównie pierścienie i wymiana tłoka bez robienia szlifu(jest to niemożliwe) była by bez sensu:!:

http://www.pierscienietlokowe.com.pl/ Tutaj znalazłem ludzi zajmujących się dorabianiem pierścieni. Co o tym myślicie :?: :?: Musze szukać w innych źródłach ponieważ ciężko jest dostać orginalne pierścionki do kitu tuningowego airsala(70ccm).

Rozebrałem góre silnika i okazało się że na korbowodzie luz jest praktycznie nie wyczuwalny, za to magneto moge delikatnie (ok. 1mm) unieść ku górze, także delikatny luz wyczuwam w miejscu mocowania tłoka na sworzniu. Te wszystkie luzy w sumie nie wydają mi się zbyt duże, jednak łożysko wału i na czopie korbowodu oraz pierścienie mógł bym wymienić. Co o tym wszystkim myślicie :?:

Jakie sklepy z tymi częściami polecacie :?:

Z góry dziękuje i pozdrawiam :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do pierscieni to możesz od Simsona 70 podpasować :( ale to jest taka luźna propozycja. Ale właśnie czy trzeba zmieniać cały tłok?? Niewystaczy pierścieni?? To pytanie gnębiło mnie już od jakiegoś czasu. Ale enduroboj mnie uprzedził żeby je zadać :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...