hormon Opublikowano 4 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 Witam , powoli mysle juz o nastepnym moto , i na pierwszym miejscu u mnie wlasnie jest wr 250f. Byl kiedys podobny temat jednak mi chodzi o cos innego , mianowicie zalozmy taka sytłacje . Posiadam WR 250f z kompletem felg i opon supermoto . Smigam czesto po miesie , w niedalekie trasy poza miasto. Kilka razy w tygodniu po toze , do lasu itp . Jak to bedze z kosztami exploatacji w takich warunkach . Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 4 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 Jak na wyczyn to prawie zerowe :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacian Opublikowano 4 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 Kroolik ma taką z nim musisz pogadać na jego stronce sa jakies opisy http://ftp.kroolik.com/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kroolik Opublikowano 4 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 Ale ja nie mam nic wspolnego z SM czyt . supermoto ;-)Ale tak powaznie, to na moj gust biorac, to wydaje mi sie ze eksploatacja motocykla enduro w "trybie SM" nieco przyspieszy jego ogolne zuzycie. Tzn. glownie mam na mysli silnik i skrzynie biegow. W terenie mimo, ze sie jedzie na ostro, to chyba jednak na te wszystkie elementy nie dzialaja takie duze sily, bo kolo sie latwiej uslizguje. Ja jezeli mialbym sobie kupic sprzet z mysla o tym, zeby jezdzic nim w duzej czesci po asfalcie - kupilbym raczej cos w stylu WR 450 (czy odpowiednika sposrod KTMow). Tyle, ze ja troche waze (ok.90kg) i taka 250 jest na asfalcie dla mnie chyba nieco za slaba. Tzn. tak polatac po okolicy ok, ale gdziejs jechac gdziejs dalej to srednio to widze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hormon Opublikowano 4 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 Kroolik dzieki za info , co do wr 450f to narazie podziekuje zamaly staz :( Trzeba wziac jescze pod uwage ze po miescie napewno nie bede tak zapierd....... jak w terenie , Odkrecic manete w meiscie mozna a nawet trzeba ale napewno nie tak jak w terenie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kroolik Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 Jako ciekawostka, to 250 na oryginalnym przelozeniu 13/52 powinna pojsc jakiejs 140 km/h. Sprawdzone, kumpel jak ja jezdzilem szosowym motocyklem wyciagal spokojnie te 130 , ale powiem szczerze, troche szkoda sprzeta, bo to juz jednak jest katowanie. Maneta tylko w pozycji 0-1 i ciagniecie do konca na kazdym biegu. Natomiast 450 spokojnie robi gdziejs w okolicy 160 , a nawet troche wiecej. KTM 450 ponoc tez. To tak dla porownania. Ja z koleji teraz mysle o tym zeby zalozyc mniejsza zebatke o 1 zab na przod. Nie zalezy mi wogole na top speed, a chcialbym skrocic nieco przelozenia.Co do tego, ze za 450 podziekujesz to zgadzam sie w zupelnosci. Tez wolalem 250, bo uwazam ze 450 jest nadto na dzien dzisiejszy dla mnie. A na waskich sciezkach czy jakims mniejszym torze nikt 400-ta szybciej nie pojedzie niz taka 250. A daje sie potem we znaki waga i moc, ktorej i tak nie ma gdzie wykorzystac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 jak bedziesz jezdzil po szosie na zwykłych kołach to licz sie z szybką wymianą napędu. zębatka na tylnym kole w enduro jest zamocowana sztywno do piasty i jeśli jeździsz po śliskiej nawierzchni czyli w terenie to nie ma to większego znaczenia, ale jak pojedziesz po asfalcie gdzie każde dodanie gazu to mocne szarpnięcie, zęby zaraz sie posypią. Ja raz po takiej jeździ zgubiłem 11 zębów z tylnej aluminiowej zębatki :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.