Gość Anonymous Opublikowano 27 Lipca 2002 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2002 Hej ! jeśli wiecie jak można podnieść moc silnika , albo prędkość max. jawy to prosze o wszelkie informacje ! Z góry dzięki!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Penek Opublikowano 6 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2002 Jasne że można ,ale to jest tyle robty że nawet nie pytaj.Cierpliwości potrzeba sprawnych rąk :D A tak w ogóle to zmniejszy ci się trwałość silnika,itp.Ale rasować trzeba ,jeździć seryjnym? Można też usprawniać przez skorygowanie wad fabrycznych (kanały,wydechy itp.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość insane Opublikowano 6 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2002 Oprocz korygowania fabrycznych niedorobek, sprobowal bym zalozyc wypelnienia na otwory w przeciwwagach walu korbowego. Jeszcze tego nie robilem w swoim sprzecie, ale nosze sie z zamiarem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Penek Opublikowano 6 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2002 Ja mam założone wypełniacze w otworach z drewna i wypełniacze skrzyni korbowej tzw.podkowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość insane Opublikowano 6 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2002 Ja mam założone wypełniacze w otworach z drewna i wypełniacze skrzyni korbowej tzw.podkowy a jak to chodzi? czuc roznice w mocy, mmax, vmax i spalaniu? warto sie w to bawic? jak zalozylec podkowy?czy po zalozeniu wypelnien robiles cos z wydechami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Penek Opublikowano 6 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2002 Ja mam problem z wałem ,ponieważ gościu mi go chyba źle wyważył i nie mogę przekroczyć 5000tyś ,ale szczerze powiem że nie odczuwam różnicy.A namęczyłem się przy nich nieludzko. Przydałoby się jeszcze kanały wyszlifować,a do tego idealna jest szlifierka kątowa nie wiem gdzie można by ją dostać.oczywiście tłumiki też by się zdały nowe,trzeba by od nowa obliczyć je i dobrać kanał ssący.Wszystko sumuje,po takich pojedynczych zabiegach nie można się wiele spodziewać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość insane Opublikowano 6 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2002 szlifierka katowa? 8O czy masz na mysli popularnego diax'a? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Penek Opublikowano 7 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2002 Mała szlifiereczka protetyczna coś takiego jak mają dentyści Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 29 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2003 z tego co słyszałem to w jawach wskazane jest usprawnianie tego silnika- ma duży zapas mocy przede wszystkim jak już pisaliście trzeba skorygować kanały ssące i wydechowe- juz wtedy poprawi sie dynamika i osiągia po reszte poprawek zachęcam do świata motocykli - tam jest to dokładnie opisane Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.