Skocz do zawartości

[b]Sprężynka i kulka[/b]


ares
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

heh ja mialem takie cos ze wykrecilem ten korek ze sprezynka i Hmm nie bylo kulki lecz byla tylko sprezynka. Ale pooziej sobie wymienialem lozyska w silniczku i kulki nie znalazlem . Mam sama sprezynke i nic sie nie dzieje niepokojacego a latam tak juz ho ho ho z 30 tys przelatalem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysztof

Witam.

Kulka i sprężynka pełąnią dość istotną role mianowicie stabilizują wałak zmieniacza biegów i również ułatwiają znalezienie luzu. Oczywiście jak życie pokazuje można jeździć i bez nich ale raczej nie polecam. Kulka musi być takiej śednicy żeby weszła w otwór w korku.Jednak nie dużo mniejsza!!!!! Sprężynka dowolna o niezbyt grubych drucie - długość tak dobrana żeby się kulka chowała tak mniej więcej do połowy.

Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem zestaw, korek różni się od oryginalnego długością otworu wewnętrznego, w oryginalnym otwór ma długość 7mm, w nowym 19mm długość sprężynki 17mm, a więc różnica poziomów 2mm.

Kulka ma średnice 8mm, średnica otworu korka 8mm.

Sprężynka zrobiona jest z drutu o średnicy 1mm, długość 17 mm, średnica zewnętrzna 7mm, jest dość twarda trudno ją ugiąć dwoma palcami, końcówki są płaskie zeszlifowane.

 

Dzięki za odpowiedzi.

POZDRAWIAM :D :D :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...