magneto Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 witam. jakis czas temu zrobilem rozpolowke calego silnika jawki i teraz mam klopot z ustawieniem prawidlowo zaplonu. choidzi mi o wzajemne relacje krzywki, rozwieracza itd. jak to ustawic zeby chociaz zalapal na poczatku... potem juz sobie dokladnie porobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 Wstaw krzywkę w wirnik prądnicy ale tak abyś mógł ja obrócić przy nieruchomym wale.Nie dokręcaj śruby. Potem ustaw wał w GMP tłoka. teraz obróć krzywką bez ruszenia wałem tak aby styki przerywacza zaczeły sie rozwierac . Ustawiając zapłon robię tak że do styków przerywacza podłączam zarówkę i żródło napięcia( prostownik , akumulator) Gdy styki są zwarte zarówka świeci pełna mocą , gdy sie zaczynają rozwierać zarówka przygasa. Pamiętaj jednak o odłączeniu od przerywacza przewodu od cewki zapłonowej (tego na wsówkę). Styki powinne sie rozwierać 1,5 - 1,8 mm przed GMP a nie po. Pamietaj aby najpierw ustawić przerwę na przerywaczu 0,4mm. Po ustawieniu wyprzedzenia zapłonu sprawdż jeszcze raz przerwę. Wirnik prądnicy jest ustalony na wale kołkiem więc musi wejść w ściśle określonym miejscu natomiast krzywka zosawia odciśniety slad w wirniku w miejscu ,pod jakim kątem siedziała poprzednio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 29 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2005 dzieki bardzo. wyfrukuje sobie to zeby nic nie odwalic i jak najszybciej pomkne do garazu... musze go wreszcie odpalic.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.