Skocz do zawartości

Rozrusznik w jawie 350?


customer
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Troche masz i racji nie mowie ze nie, bo faktycznie jest wykorbienie 180 stopni (byloby fajnie jakby nie bylo - jaki moment by miala :D )

Z tym ze w jednogarowym sprzecie w momencie opadania tloka czyli pracy to rozrusznik ma mozliwosc zakrecic walem 180 stopni nabierajac przy tym pewnego rozpedu (moze troche laicko tlumacze ale wiadomo o co chodzi) natomiast majac 2 gary masz juz co 90 stopni sprezanie czyli czesciej a co za tym idzie rozrusznik jest chamowany 2x czesciej niz przy jednym garnku. Jak cos zle rozumuje i glupoty pisze to mnie poprawcie.

 

Pozdro

Marek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak cos zle rozumuje i glupoty pisze to mnie poprawcie.

juz sie robi :mrgreen:

 

natomiast majac 2 gary masz juz co 90 stopni sprezanie

 

czy aby na pewno? 2 suwy nie oznaczaja 2 prac na 360 stopni obrotu walu! sprezanie jest co 180 stopni w 2 garowym (jeden na dole' date=' drugi na gorze, potem zmiana), a co 360 w 1 garowym. poza tym, zjawa ma ciezki wal, wiec jak juz sie bujnie, to ma duza energie mas wirujacych w porownaniu do 125 i wolniej reaguje (wytraca predkosc) na przeszkodach (sprezaniu). silnik pradu stalego (czyli rozrusznik) to takie cudo, ze ma wyjebi*ty moment przy 0 predkosci katowej walu i dlatego sie go stosuje. jak juz rozpedzi, to nie ma bata.

 

 

idzie rozrusznik jest chamowany 2x czesciej niz przy jednym garnku.

 

2xrazy ok (czyli jednak nie co 90 stopni? sam sie poprawiles :D ), ale piszemy: hamowany :mrgreen:

 

pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aj sorry ;) Pomerdały mi sie stopnie :D chodzilo mi o to ze w tej 125 bedzie 360 a w Jawie 180 :] a co do pisowni to wiem, z tym ze piszac posta...zeklbym bylem nieco "zaimpregnowany" :mrgreen:

 

Dzieki za sprostowanie i pozdrawiam

Marek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko gra Panowie tylko ze pod rozrusznik najpierw chyba a szczegłonie do jawy naleałoby zacząc od wiekszego akumulatora a standard 5,5 Ah (maks 7,5 chyba tam da sie zapakowac bez przerabiania miejsca zamocowania) raczej na to nie pójdzie zresztą spadek napięcia moze zakócic powstanie iskry a i wiekszy akumulator -wiadomo wieksz obciążenia dlainstalacji ; słusznie miedzy innymi że wirujące elementy w 350 są naprawdę duze i zamah mniejszy bo tłoki pracuja przecież przemiennie ) przeciez np przymierzano sie do seryjnego montazu rozruszników w WSK175 stąd ta sliczna blaszana klapka pod gażnikiem maskująca miejsce a do tej wersji jak wiadomo zastosowano 2*10Ah 6V !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...