MR#01 Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 Przeczytałem archiwum na temat NSR i troche jest zamieszane...Więc mam prośbe do tych którzy mają NSR 125 lub mieli z nią styczność by napisali ile ona pali przy typowej jeździe (czyli raz wolniej a raz przy 150km/h) bo jedni piszą że 5 drudzy że 9 a to już jest różnica. Apropo jakie jest wasze zdanie w kwestii kupna motocykla : czy lepej było by kupić na pierwsze moto jakąś 125 czy odrazu koło 45 konnego GS500 (bo przecież nie muszę odrazu go odkręcać na maxa,a sądze że eksploatacja jest tańsza niż np.nsr ) Tylko się zastanawiam czy nie bedzie na mnie za "duży" waże 70kg i mam 183cm i czy bede go umiał opanować Z góry dzięki za pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiruradom Opublikowano 24 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 siemasz - i masz Ci los TAKI SAM DYLEMAT MIAŁEM w lipcu ubiegłego roku :) zacznijmy od NSR 125 = żeby śmigac muszisz wlac wahe :mrgreen: i olej do dozownika (45zeta Litr - im wiecej smigasz tym wiecej muszisz go lac) co do spalania to nie powiem Ci dokładnie bo sam nie wiem i kolega(uzytkownik nsr )tez nie - licznik mu nie chodzi bo przecież nie muszę odrazu go odkręcać na maxa święte słowa MIEĆ a KORZYSTAĆ - to jest różnica :) czy nie bedzie na mnie za "duży" waże 70kg i mam 183cm i czy bede go umiał opanować ja słuchaj mam 182 :mrgreen: i 64 waże :P - na poczatku większy respekt czulem do tego motocykla - a teraz już sie przyzwyczaiłem MYŚLE Ze niebedziesz miał problemów z wagą :) pozdrawiam, myśle ze wypowiedzą sie też inni na ten temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrMax Opublikowano 24 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 jak masz prawko kat. A bez zadnych cyferek dalej :) to bierz od razu GSa... przynajmniej bedziesz mial prawdziwy motocykl, ktory brzmi jak prawdziwy motocykl :) co 4suw to 4suw... nie ma to tamto :] [ Dopisane: 24-06-2005, 08:58 ]a w sumie... predkosci nie roznia sie tak znacznie... GS pojdzie wiecej, ale watpie ze ktos chcialby jezdzic non-stop GSem powyzej 150km/h... jakby to powiedziec... lekko niewygodnie wtedy jest :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MR#01 Opublikowano 24 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 Dzięki panowie za rady :) Sądze że Gs bedzie dobry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 24 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 zacznijmy od NSR 125 = żeby śmigac muszisz wlac wahe a gs to pewnie na wode jezdziz tym olejem tez przesadziles Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiruradom Opublikowano 24 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 przy waszce był : " :mrgreen: " wiec coś to chyba daje do mYŚLENIA a co do oleju to samo ŻYCIe - smigasz to i pije olej razem z wahą - wiadomo nie tak jak wahe ale oleju też uubywa :) - TAKIE SĄ FAKTY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pierun Opublikowano 24 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 Bierz GS-a. Te wysilone dwusuwy sa drogie w utrzymaniu, mniej wytrzymale (czesciej sie psuja). U mnie w garazu pelno lezy pustych zbiornikow po oleju do 2T. Az szkoda liczyc ile kasy na to wydalem... Do Suzuki latwo mozna dostac czesci, co do dzwieku tez sie zgodze, GS juz nie chodzi jak podrasowana WSK, bo to 4T :) Paliwa tez mniej pali niz taka NSR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilu Opublikowano 24 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 DOkładnie - ja mam nsr - to jest skarbonka, jeszcze jak trafisz na jakis 'egzemplarz' to juz wogole... A co do GS - 4T to 4T. Z olejem Swir troche przesadzasz - raz na 700km trza zalac litr za 40zl [ale mozna tez kupic polsyntetyk mobila za 20zl] i sprawa jest jasna. Ja leje syntetyk bo chcialbym jak naj dla NSR :) A co do wahy - kolega mial chodzacy licznik [to ja jestem ten kolo co ma popsuty licznik] i mu paliła srednio 6, 6.5 litra na 100km. Jezeli masz prawko A - bierz GS - jest to sprzet 'przyszlosciowy' :D pzdr - kilu [ostatnio szlifa mialem na nsr :) ale to tak na marginesie :P - nic mi nie jest, chociaz musze sie przyznac - jechalem w podkoszulku :) troche poobdzierany jestem a NSR tylko lusterko sie porysowalo] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
legut7 Opublikowano 24 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 Moja NSR najmniej spalila 4,67l a najwiecej 6,85l... A tak to jesli masz juz A to bierz GS, jak A1 to NSR... Cytuj www.legato-motocykle.plOdzież, części i akcesoria do motocykli, skuterów i ATVWszystkie marki w jednym miejscu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wawrzyn15 Opublikowano 24 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 kupuj NSR...mialem zaraz po tym GSa i wiem ze teraz kupilbym na pewno GSa...raz ze to 4-suw...2 ze spalanie w NSR to srednio jakies 6,5-7l na setke a w GSie nie udalo mi sie nigdy przekroczyc 5,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 24 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 kupuj NSR...mialem zaraz po tym GSa i wiem ze teraz kupilbym na pewno GSa...raz ze to 4-suw...2 ze spalanie w NSR to srednio jakies 6,5-7l na setke a w GSie nie udalo mi sie nigdy przekroczyc 5,5 chwalisz gs a piszesz zeby kupic nsr ??? :roll: :) chyba ze zjadles "nie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wawrzyn15 Opublikowano 24 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 no fakt..dzieki za info..zatem.. "NIE kupuj NSR" :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniek Opublikowano 24 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 Pewnie, że bierz GSa. Ja mam 175cm, jakies 65 wagi i spokojnie radzę sobie z tą rakietą :) Mi ostatnio spalił 3,90l na 100 km. Normalnie jest to max 5 litrów, także biorąc pod uwagę ostatnie ceny paliwa na pewno można trochę zaoszczędzić. Cytuj Boniekgg 644826Yamaha TDM900Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 25 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2005 Mialem identyczny dylemat!Dokladnie miesiac temu...Chcialem kupic NSR 125 ale wszyscy doradzili mi GS'a i nie dziekuje im za to!Przeczytaj caly temat ,,v-max gs 500'' i tam bylo troszke wlasnie na ten temat!Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.