Skocz do zawartości

Suzuki Bandit 600 czy GSXF 600?


Rekomendowane odpowiedzi

ale bandit s tez ma owiewke, a poza tym to gsxf po 97 czyli jajo ma 77koni praktycznie to co bandit.

tez mysle o bandycie ale jeszcze nie jezdzilem zadnym z wymienionych,.

lecz juz sie ciesze bo jutro mam termin jazdy probnej banditem 650s :banghead:

niestety tylko ok godzinki ale zawsze cos, jak pojezdze to opisze wrazenia.

ps. byle KURDE nie padalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko i wyłącznie Bandit :twisted: Jestem szczęśliwym 5 - dniowym :-) posiadaczem Bandita 600 w wersji S i go bardzo zachwalam. Co do spalania to po pierwszym tankowaniu i jezdzie po miescie wyszło mi dokładnie tyle co podaje producent dla tego rocznika ( 1997) - czyli 6,4l /100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- bandit lepiej idzie na kolo :D

- ma o 2 boczne plastiki mniej (mowie o "S")

- ma mniej koni co starcze F-ki (o ok. 10) i troszke gorsze osiagi przy przyspieszaniu na wyzszch predkosciach

- ma wyzej kiere i bardziej prosta pozycje kierowcy

- jest wyzszy od F-ki

- najwyzszy moment ma przy 10.5 tys, natomiast F ma przy 11 tys.

- waga/spalanie itp. - the same !

- co do nauki to i jeden i drugi jest dobry

 

pisze, bo ja mam F-ke, a kumpel kupil bandziora !

 

ale i tak wole plastika ! ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle ze masz na mysli gsx-f po 98

wiec tak jak niektozy koledzy pisaki ten sam silnik, lecz rozzond zmieniony, 8 konikow wiecej, i wieksza szybkosc, dle mnie wygodniejszy niz banditi ma wiekszy skok tylnego zawieszenia ale paskudne tylne swiatlo, i wiadomo plastyki pare gleb parkingowych i denerwujace skrzypienie, lecz podobno GSX-F mniej pali pewnie areodynamika,

a bandit to kwintesecja klacycznego motocykla oczywiscie w wersji N,

jak bys chcial bandita w wersji S, to lepiej wes GSX-F.

a co do pedu powietrza w bandycie N to szybka turystyczna (400 zł) i nozna jezdzic w czapce z daszkiem :D

osobiscie wybral bym bandita N plus czybka, wspanialy motocykl do turystyki,

ale druga sprawa to te silniki maja to do siebie ze sa drogie w eksploatacji

16 zaworow plytkowych po 40-50 zl za jeden plus robocizna :-)

oczywiscie nie robi sie tego co sezon ale jak ma sluzyc do turystyki to pare kilomerow sie nabije, trocze tez duzo oleju wchodzi do silnika ( chlodnica olejowa) co 6000 wymiana,

a pozatym to sama radosc :D

www.sokolriders.com

--- jezdze bo lubie ---

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wiec jak wczeesniej pisalem ze podziele sie wrazenoiami z jazdy banditem 650s:

- bardzo wygodna kanapa i pozycja za kierownica

- dobrze idzie z niskich obrotow

- fajnie sie wyklada na szybkich winklach

- biegi wchodza bardzo lekko, ale wg. mnie za krotki 1-szy bieg

- przyciaga uwage :D

w porownaniu do kawasaki Z750S, znacznie slabsze chamulce, bycmoze wina mniejszego rozmiaru ogumienia, no i przyrost mocy jest bardzo linowy, brak

wyraznego dodatkowego kopa przy wyzszych obrotach, do konca ciagnie caly czas rowno, a ja szceze mowiac lubie jak motorek krecisz do powiedzmy 8tys

a od 8 dodatkowe dojebanie ze zrywa dupsko. ale ogolnie naprawde przyjemny sprzecik, po miescie zajebiscie sie smiga. niestety z gsx-f nie

moge porownac bo nie jezdzilem.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wpadnij do mnie to sie przejedziesz Razz te silniki tak maja - budza sie od 8 tysiaczkow...

 

wielkie dzieki ale mam dosyc daleko :D

a co do mocy to na 100proc. jajo ma 77ps lub cos kolo tego, i jest slabszy od starszego modelu o 9ps.

 

[ Dopisane: 26-06-2005, 12:19 ]

a 9ps to jak na motor dosc duzo wiec roznica moze byc znaczaca pomiedzy starym a nowszym modelem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jajo w Poslce po 98 powinno mieć 82 KM, w Niemczech krążą różne wersje, ale róznice mogą czasem pochodzić z przelicznika KM na PS, bo PS jest nieco inaczej unormowany. GSXF do 98 ma chyba 86 KM, ale tam są też róznice w samym silniku i ramie.

 

Pisałem, że generalnie Bandit S i GSX600F to kwestia raczej gustu niż jakiejś większej różnicy w osiągach, jedyna różnica więcej plastiku, co czasem w mieście nieco spowalnia chłodzenie.

 

Co do kosztów utrzymania to raczej w obu przypadkach nie są one za wysokie mimo wszystko, bo to dość tradycyjne konstrukcje, bez szczególnie skomplikowanych - czytaj drogich - rozwiązań. Wiadomo 4 gary i pojemność oznaczają klik świec i 3,3 czy 3,5 l oleju, ale to norma!

 

Nie jeździłem 600tką i nie mam porównania do osiągów, ale oba nadają się na dłuższe trasy, bo jest na nich dość wygodnie, a przez niezbyt duże gabaryty to można spokojnie w mieście pośmigać!

 

Pozdro

 

Łukasz

_______________

Przechowalnia motocykli i skuterów - Warszawa i okolice www.motozima.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem niegdys Bandziora 600S - bardzo fajnie mi sie jezdzilo, a byl to moj pierwszy sprzecik. Robilem na nim i dluzsze trasy, ale po miescie z chlopakami tez dzidowalem :) . Moj koles mial ( i nadal ma) Jajko. Dosc czest sie zamienialismy i moje subiektywne wrazenie bylo takie, ze jajkiem fajniej latalo sie we winkielkach - jakos tak latwiej i przyjemniej - moto szybciej reagowalo...No i na krecenie prawa reka byl chyba troche bardziej podatny niz moj Bandzior. Ale to tylko moje, powtarzam, subiektywne doznania :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
tak wiec jak wczeesniej pisalem ze podziele sie wrazeniami z jazdy banditem 650s: .....w porownaniu do kawasaki Z750S....  

 

Tych konkretnych motocykli nie mozna ze sobą porównywać bo Bandit 650S wypada gorzej we wszystkich punktach. Po pierwsze róznica ok 30KM. Więcej nie trzeba pisać.

Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...