miszerski Opublikowano 13 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2005 witam. mam mały problem: padła mi pradnica w junaku i 100% przez olejową kąpiel. przed zamontowaniem była sprawdzona i po przegladzie.nie mam obecnie mozliwosci jej rozebrania gdyz jest daleko ode mnie(zamykam sesje na wygnaniu :D ).zaznaczam ze nie jestem elektrykiem i na pradach znam sie tyle co szczerbaty na sucharach. moje pytanie jest takie. jakie sa skutki takiej kapieli,co sie mogło stac, czy naprawienie pradnicy po takim czyms jest mozliwe, jezeli tak to jak; jezeli okaze sie ze nie dam rady tego sam zrobic to zaciskam zeby i oddam ja dla jakiegos fachury i poszła kasa. czekam na pomoc , pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szable Opublikowano 13 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2005 rozbierz wszystko, umyj, przesmaruj lozyska, zloz i dopiero wtedy jak nie bedzie ladowac, to szukaj fachury. i tu zaczynaja sie schody, bo wydaje mi sie ze fachowcow ktorzy na prawde znaja sie na pradnicach motocyklowych (bocznikowych) to moze na dwoch rekacxh daloby sie zliczyc. poszukiwania fachowcow zacznij od listy Dzikiego Junaka. powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 13 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2005 zobacz na allegro tam jest facet, ktory robi i sprzedaje pradnice junakowe i to na gwarancji 8) gdybys nawet nie kupowal to warto sobie adres jego zachowac w pamieci. Z wlasnego doswiadczenia powiem ci ze z pradnica junakowa jest naprawde ciezkoa jeszcze iezej jest z ludzmi mogacymi je naprawiac...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszerski Opublikowano 13 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2005 spoko....adres do kolesia z tucholi mam i w ostatecznosci pradnik pojedzie do niego. kumpel jakos niedawno wysłał do niego pradnice, powinna przyjsc na dniach. zobaczymy ile tysiecy zrobi....jak jej nie zaleje.dziekims., Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 akurat to czy ja zaleje czy nie to juz od wlasciciela janka zalezy i fachowosci zamontowania pradniy, zwrocilbym tu uwage ze nalezy sie bardzo mocno przylozyc do jej montazu, bo inaczej to facet milionerem w krotkim czasie zostanie...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszerski Opublikowano 15 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 no dobra. montaz montazem,...ale co polecasz apropos uszczelnienia pradnicy wzgledem kartera. silikonu raczej nie chce dawac bo bedzie syfił jak powyłazi a powyłazi(zreszta cały silnik mam uszczelniony obecnie na "papier" i ni cholery nie cieknie). podobno oryginalna uszczelka o kwadratowym przekroju spisuje sie całkiem całkiem ale czekam na opinie fachowcow...pozdr. m Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 ja tylko i wylacznie stosuje "oryginalana" uszczelke problem polega tylko aby rownolegle ja docisnac pradnica no i bardzo wazne jest wlasciwe jej ustawienie aby nie wyla podczas pracy....:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.