Spec Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 Na stronie http://www.joserodolfo.prv.pl/ w artykółach/jawa mustang/oddławianie silnika jest napsiane że ogary mają tak naprawde nie 2 KM tylko 3,5 KM (mają blokady)czy to jest prawda ?? mam kolege ma tak jak ja ogara 200 jego miał robione szlify ma już około 58ccm miał rozebrany silnik na częśći i wszystko co już zużyte wymieniane na nowe .Mój ogar ma zestaw 60ccm (z allegro) silnik ma o połowe mocy co kolega (przyspieszenie) i o gdzieś tak 1/4 jest szybszy . Jeszcze nie robiłem nic oprucz zestawu z silnikiem .Zbytnio się nieznam . Czy moglibyście mi powiedzieć co sądzicie o tym oddławianiu i czy coś jescze moge zrobić . na 100% mam dobzre założony ten zestaw wyczyszczony mam gażnik itd ( już zrobiłem na docieraniu ze 300 kilometrów okolo ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 tak, ogar ma w rzeczywistosci 3,5 konia. musisz odblokowac kruciec ssacy i czasem jest na filtrze. normalna pradnica jawoska ma 30Wat a nie 20. wszystko bylo blokowane. mozesz zalozyc wiekszde dysze, podpilowac iglice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAPIK Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 A gdzie jest blokada na filtrze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spec Opublikowano 12 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 Zbierając informacje z interentu wytszkie i jeżeli była by to prawda było by mozna dużo osiągnąć tylk oco działa i co polecacie zrobić znaazłem takie informacje jak : * kolektor wydechowy został wydłużony - można go skrócić o 10 cm tak, aby wchodził do tłumika na 3-4cm (otrzymałem w ten sposób lepsze przyspieszenie) * dopasowujemy kolanko gaźnika - zdławione silniki posiadają mały otwór, który należy rozpiłować, dopasować do gaźnika, a nastepnie wypolerować * stosujemy dysze o większym przelocie: 68, 70 (nie radze samemu zwiększać przelotu starej dyszy bo łatwo żeby coś poszło nie tak jak ma) * można również ustawić zapłon 2 mm przed GMP, lecz dla różnych silników najlepsze ustawienia wyprzedzenia zapłonu mogą być różne - najlepiej samemu dopasować wyprzedzenie na drodze eksperymentów (metoda prób i błędów) * wymiana zębatki zdawczej na większą spowoduje zwiększenie Vmax, lecz obniżenie przyspieszenia - polecam zębatkę 13-zębową (tak na marginesie, na ten wielofrez pasuje również zębatka od WSK, ale może ona być za duża i nie mieścić się w deklu lub moto będzie za słaby) * uszczelnienie skrzyni korbowej * dopasowanie i wyrównanie połączenia kanałów cylindra ze skrzynią korbową * splanowanie głowicy (należy uważać by nie przesadzić - inaczej tłok będzie uderzał o elektrodę świecy) * planowanie głowicy * cylinder z allegro na 60 cm3 * nóżki tłoka zeszlifowane o 3,5 mm * filtr stożkowy * otwory w dyszach powiększone * nowe łożyska * zębatka z przodu po przeróbkach na tokarce 10-zębna ze starego simka na pedały * z tyłu zębatka 12 zębów mniej niż oryginalna * opony ja w ścigaczu 17" 1/2 * wał po regeneracji *spiłowanie iglicy PS: Gdzie jest na filtrze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Cz. Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 Oddławianie:-dysze w gaźniku mają być-38 krótka, a długa 68.-kruciec między gaźnikiem a cylindrem( jego wlot ma być wielkości otworu w gaźniku)można kupić odblokowany lub rozwiercić stary.-kolanko wydechu (skrucić tak, aby do tłumnika wchodziły tylko 3 cm kolanka.-było coś jeszcze z dokładniejszym ustawieniem zapłonu (każdy silnik w zasadzie ma inne ustawienie)Na żebatce Z 13 brakuje mocy, więc polecam Z 12, bo może się okazać, że na 3 biegu zacznie zwalniać zamiast przyśpieszać.W zasadzie to wszystko.Cieszmy się mocą 3,5 km!!! 8) A który ten kolega robił szlif?O ile milimetrów szlifował?A reszta to już tuning. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spec Opublikowano 12 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 Tego ci nie powiem muwil ze ma 58 cmm juz tak na oko . Tylko troche mi sie niechce wierzyć ze moc z 2 koni wzrośnie na 3,5 z tych zabiegów ale mimo to sproboje a co jescze można łagodnego na tuning ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Cz. Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 To jest potwierdzone. Dostawał mniej mieszanki i spaliny nie miały swobodnego przelotu.Obroty z 4500 tys. wzrosły do 6500 tys.Jeżeli ma na oko pojemność 58 ccm to musiał by zrobić 12 szlifów(raczej niemożliwe), czyli z 38 na 41 mm.Chyba, że tuningowy cylinder, to wtedy by zrobił 4 szlify. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spec Opublikowano 12 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 ja sam niewiem już teraz ale to teraz chyba nieistotne jest taki mocny i szybki ze starch ...... Co moge z moim zrobić coś może jescze spiłować czy splanować żeby był jakis pożądny efekt ... ale nie jakis wiesz wysztkei mzolwie sposiby zeby sobie silni sktarsznie do*ebać ........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Cz. Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 Możesz jeszcze głowice leciutko zplanować ,ale to już w pożądnym warsztacie.Daj stożkowy filtr powietrza.Fajny ma odgłos i mocy daje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 * splanowanie głowicy (należy uważać by nie przesadzić - inaczej tłok będzie uderzał o elektrodę świecy) :-D :-D :-D :-D :-D nóżki tłoka zeszlifowane o 3,5 mm słyszałem o 1mm maxymalnie wg Tomasz Sałka polecam zębatkę 13-zębową zębatka z przodu po przeróbkach na tokarce 10-zębna ze starego simka na pedały przeczysz sam sobieDaj stożkowy filtr powietrza Nie daje nic mocy za mała pojemnośc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 O ku*wa, ale pierdoły.... Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy_ Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 Greedo,co Ty gadasz? :lol: zaraz będzie w tym wątku poruszony temat jak powiększyć vmax Ogara do 180 w niecale 4 sekundy...chlopaki!mam lepszy pomysl!-kupić motocykl powypadkowy z extra silnikiem,np taki GSX-R 750 i wstawiacie do ramy,nie będziecie mieć wtedy problemów z mocą w Ogarku :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 Spec napisał:nóżki tłoka zeszlifowane o 3,5 mm słyszałem o 1mm maxymalnie wg Tomasz Sałka Spec, z takim tlokiem masz zaje**** spadek mocy. Musi byc dokladnie 1mm, bo inaczej moc maleje. Tylko troche mi sie niechce wierzyć ze moc z 2 koni wzrośnie na 3,5 z tych zabiegów ale mimo to sproboje a co jescze można łagodnego na tuning ?DT'tka zablokowana ma 12km a odblokowana 27km takze ponad 2 tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Cz. Opublikowano 13 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2005 Co ty porównujesz Dt-tke do ogara? :-D Na stożkowym filtrze lepiej się zbiera, ponieważ filtr jest od razu przy gaźniku, a nie ja fabrycznie 30 cm od gaźnika i połączony gómową rurą (przynajmniej fajnie stożek wygląda) 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spec Opublikowano 13 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2005 Eeee...no ktos tu muwi o jakiś 180km/h ja chcem tylko tyle jak normalny (może lekko za granice ) ale żeb wszystzko było odblokowane i zrobione.A ktos tam napisał że spiłowac iglice trzeba znacie może miary ? Bo postanowiłem że tylko zrobie niektóre z tych żeczy te co powiedział (Kuba cz )może coś jescze polecacie ?PS: Ja nic jeszcze z tłokiem nierobiłem na te 3,5 mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.