JaWaK Opublikowano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 A wiec jest problem , simson s51 z zapłonem normalnym , szarpie przy przyspieszaniu jak mu się otworzy troche więcej przepustnicy i przy max obrotach przerywa , niechce trzymać wolnych obrotów w ogóle tylko odrazu gaśnie ... gaźnik czysty , nowy kondensator i świece zmieniane i dalej to samo ... aha i czasem przy odpalaniu na pych jak nieodpali i już się staje to czasem kichnie z tłumika niewiem co to może być Help me Pozdro i zgórki dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 Powinieneś sprawdzić zapłon. Wyprzedzenie i przerywacz. Nad i pod kołem zamachowym masz śróbki sprawdz czy są dokręcone.(kidyś mi się odkręciły i objawy były podobne) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaWaK Opublikowano 9 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 Własnie mnie to zastanawiało bo gdy wymieniałem w tym simsonie kondensator to na karterach i na stojanie były wybite kreski , które prawdo podobnie wskazywały ustawienie zapłonu i one się niezgrywały , ale zapłonu nik nie ruszał i zostawiłem to tak .... jutro zobatrze co i jak .... aha czy jest możliwe że jest zawysoki poziom paliwa ... i czy jest jakiś sposób żeby ustawić pływak nie na oko tylko "książkowo" Pozdrawiam i zgórki dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 Proponuje na początku sprawdzić zapłon jeżeli już przy nim było robione, jeżeli poprzestawiasz wszystko to później bedzie ciężko dojść co jest grane. Moja metoda: najpierw jedno, jeżeli jestem pewny że jest ok to biore się za drugie.Co do pływaka to nigdy nie ustawiałem "książkowo" zawsze na oko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaWaK Opublikowano 9 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 jak sciągąłem stojan to jego pozycje zaznaczyłem tak więc jest tak jak było i możliwoscią jest że się przestawił sam z siebie ... a o pływak pytam bo kolega możliwe że jak czyscił dysze to przygioł pływak i może za duży poziom paliwa .... ale najpierw sprawdze zapłon .... aha i jak tam jest z z ustawieniem ile mm na przerwaczu i ile mm przed górnym punktem ma się otwierac przerywacz ??? Pozdro i z górki dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 10 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2005 Przerywacz 0.4mmWyprzedzenie 1.8mm przed GMP (50ccm)1.4mm (70ccm) Zapłon za wczesny: pierścienie "dzwonią" odbija przy odpalniu i może zaskoczyć do tyłu efekt: duże obciążenie wału korbowego Zapłon zbyt późny: silnik się mocno grzeje i ma małą moc czasami strzela w tłumik efekt: silnik może się przegrzać i zatrze się tłok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.