Skocz do zawartości

Simson szarpie i przerywa i niema wolnych obr...


JaWaK
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A wiec jest problem , simson s51 z zapłonem normalnym , szarpie przy przyspieszaniu jak mu się otworzy troche więcej przepustnicy i przy max obrotach przerywa , niechce trzymać wolnych obrotów w ogóle tylko odrazu gaśnie ... gaźnik czysty , nowy kondensator i świece zmieniane i dalej to samo ... aha i czasem przy odpalaniu na pych jak nieodpali i już się staje to czasem kichnie z tłumika

 

niewiem co to może być Help me

 

Pozdro i zgórki dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie mnie to zastanawiało bo gdy wymieniałem w tym simsonie kondensator to na karterach i na stojanie były wybite kreski , które prawdo podobnie wskazywały ustawienie zapłonu i one się niezgrywały , ale zapłonu nik nie ruszał i zostawiłem to tak .... jutro zobatrze co i jak ....

 

aha czy jest możliwe że jest zawysoki poziom paliwa ... i czy jest jakiś sposób żeby ustawić pływak nie na oko tylko "książkowo"

 

Pozdrawiam i zgórki dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje na początku sprawdzić zapłon jeżeli już przy nim było robione, jeżeli poprzestawiasz wszystko to później bedzie ciężko dojść co jest grane.

Moja metoda: najpierw jedno, jeżeli jestem pewny że jest ok to biore się za drugie.

Co do pływaka to nigdy nie ustawiałem "książkowo" zawsze na oko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sciągąłem stojan to jego pozycje zaznaczyłem tak więc jest tak jak było i możliwoscią jest że się przestawił sam z siebie ... a o pływak pytam bo kolega możliwe że jak czyscił dysze to przygioł pływak i może za duży poziom paliwa .... ale najpierw sprawdze zapłon .... aha i jak tam jest z z ustawieniem ile mm na przerwaczu i ile mm przed górnym punktem ma się otwierac przerywacz ???

 

Pozdro i z górki dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerywacz 0.4mm

Wyprzedzenie

1.8mm przed GMP (50ccm)

1.4mm (70ccm)

 

Zapłon za wczesny: pierścienie "dzwonią"

odbija przy odpalniu i może zaskoczyć do tyłu

 

efekt: duże obciążenie wału korbowego

 

Zapłon zbyt późny: silnik się mocno grzeje i ma małą moc

czasami strzela w tłumik

 

efekt: silnik może się przegrzać i zatrze się tłok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...