Skocz do zawartości

Kierunki w ogarze 205


wojti2001
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Słuchaj nie musisz nic nawijać poprostu jesli założysz aku do instalacji to poprowadz od niego zapłon swiatła itd bedziesz musiał troche przerobić zapłon bedzie potrzebna cewka pod bakiem jak w ogarze 200 a cewki które teraz daja prąd do swiateł beda dawały ładowanie

2 ten prostownik ma 4 wyjscia + i - to jest wyjśce dla prądu stałego czyli te kable będa ładować aku a tamte 2 pozostałe to wejscie do prostownika czyli + i - z prądnicy

 

Przyjacielu jak nie masz pojęcia o czym piszesz to nie wprowadzaj kolegi w błąd. Jesli on chce żeby akumulator się ładował , działaly kierunki i światła to skąd bedzie miał energię do zasilania tych odbiorników? policz sobie bilans obciążenia. Pądnica oryginalna daje moc max 20 W i jest obciążona 15W zarówką z przodu i 5 W z tyłu.A dzie pozostały zapas mocy na resztę bajerów takich jak np. sygnał? A moze po każdej krótkiej przejażdzce ma ładować aku w domu? Ja podałem jak zrobić to profesjonalnie a jak wykonaj to właściciel 205 to juz jego własna sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra mocy na ładowanie teoretycznie może zabraknąć ale znając zycie nie będzie cały czas jeżdził przy maksymalnie obciązobnej prądnicy(światła i zapłon) a wiec prąd na ładowanie aku zawsze się znajdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...