Skocz do zawartości

słaby MBX :(


magneto
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam. zdjalem juz ten dlawik z tlumika w hondzie, ale nic to nie dało. jest tylko glosniejszy(i dobrze) i troche lepiej wchodzi na obroty(jeszcze lepiej:P)

wczoraj zdjalem gaznik i kruciec ssacy, w gazniku znalazlem srubke, dzieki ktorej po wykreceniu motor juz moge nakrecic do 9 tys i nic wiecej. nadal jedzie do 50 km/h.

co moge zrobic, aby maszyna szla troche lepiej(80-90km/)??? podpilowac kruciec? nic to chyba nie da, bo ma taka sama szczeline jak gaznik...

pomocy...! :cry: :cry: :cry:

a moze ktos z was ma taki serwis w ktory mzajmumjecie sie takimi problemami? ile kosztuje taka usluga(odblokowania)??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moze masz jakas blokade na module? Aha po zdjeciu dlawika z tlumika nie zapomnij o regulacji gaznika (yeah ale rym ;) ).

podpilowac kruciec?

NIE!

 

w gazniku znalazlem srubke, dzieki ktorej po wykreceniu motor juz moge nakrecic do 9 tys

Nie jest to przypadkiem sruba od skladu mieszanki paliwo/powietrze? Jej nie powinienes wykrecac dokonca!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdaje sie ze jest to wlasnie sruba do regulacji mieszanki paliwo- powietrze. sadzac po srednicy otworka na kruccu ssacym i w gazniku chyba musze przyanc ze moja maszyna nie pociagnie wiecej niz te 50km/h ;) ;) :D

 

tyle czasu(3 lata) zbieralem na maszyne, zeby sie przekonac ze dalem d*py i jest wolniejsza od poprzedniego ogara...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kumpla nsr z 91 roku wkrecala sie na 10tys.obr i szla 65km/h

Tylko tyle? Suzuki TS z tego rocznika poleci z 75-80km/h przy orginalnych przelozeniach, a w koncu to enduro...

 

Magneto a napisz nam jak jest z obrotami na poszczegolnych biegach i nie zalamuj sie napewno cos wymyslimy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok. pojde niedlugo do garazu i sprawdze jak to tam jest. przypomne, ze motor niby jest 6 biegowy, ale moj ma tylko 4 :/

 

rozkrecilem ostatnio gaznik i on ma takie doloty jak zablokowana jawka... moze juz taka jest budowa tego gaznika...

 

tak w ogole to czasem mozna znalesc np. na allegro takiego samego mbxa ktory poleci grubo ponad 100 km/h.

 

bylem w garazu i musze powiedziec ze motor nie przekroczy magicznych 8 tys rpm. na jedynce, dwojce(30km/h), trojce(ponad 45km/h)(czworki nie mam gdzie sprawdzic- niezarejestrowany a nie chce ryzykowac na ulicy bez oc itd) ciagnie do 8 tys i za chiny nie pojdzie wiecej. wyglada na to ze mamy doczynienia z zablokowanym modulem- koszt normalnego to 600zlotych a ponoc zaden mechanik czy elektryk nie chce sie podjac zdjecia blokady. moze pojade jutro do serwisu hondy to sie zapytam o to i owo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapodaj tez na [email protected]. dzieki, mam nadziejje ze bedzie tez tam o odblokowaniu...

 

[ Dodano: 08-06-2005, 21:45 ]

ej no kurcze pomoze mi ktos przy tym odblokowaniu??? wg. tego co podeslal mi bkamil mozna minimalnie odgiac membrane miedzy glowica i kruccem i to doda mocy. potem tylko zebatka wieksza na przod i mam nadzieje ze bedzie git.

jak zdjac blokade z modulu????????????????????????????????????????????????????????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...